Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15832
Назва: Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови
Інші назви: Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови
Автори: Трофаїла, Наталія Дмитрівна
Ключові слова: ігрова спрямованість
організація навчальної діяльност
інтерактивні методи
мовленнєва діяльність
Дата публікації: 2023
Видавництво: Acta Paedagogiсa Volynienses
Бібліографічний опис: Трофаїла Н. Д. Організація навчальної діяльності дітей дошкільного віку в процесі вивчення іноземної мови. Acta Paedagogiсa Volynienses. 2023. 1. С. 39–43. http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/1033/953
Короткий огляд (реферат): У статті розкрито особливості організації навчальної діяльності дітей дошкільного та молодшого шкільно-го віку при вивченні англійської мови. Визначено та обґрунтовано педагогічні умови, які забезпечують ефектив-ність виховання інтересу у дітей дошкільного віку до вивчення іноземної мови, а саме: урахування педагогом вікових та індивідуальних особливостей дошкільників і забезпечення диференційованого підходу в процесі навчання дітей іноземних мов; надання комунікативної спрямованості процесу навчання дітей іноземних мов; поєднання тради-ційних і нетрадиційних форм, ігрових методів організації навчальної діяльності дітей; позитивне підкріплення вихователем успіхів дитини у вивченні іноземних мов. Проаналізовано важливість та необхідність навчання дітей дошкільного віку іноземної мови, визначено цілі навчання, представлено організацію та деякі методичні аспекти навчання дітей у закладах дошкільної освіти. Охарактеризовано переваги раннього навчання дошкільників інозем-ної мови, адже на ранній щаблі іноземна мова покликана і повинна вирішити більш важливу мету, ніж тільки при-дбання певних практичних навичок і вмінь. Роль іноземної мови на ранньому ступені навчання особливо неоціненна для всебічного розвитку дітей. Мова для дитини – це насамперед засіб комунікації, пізнання і виховання. Тож, над-завданням на ранньому ступені навчання має стати розвиток особистості дитини засобами іноземної мови. Опи-сано основні завдання вихователя з правом викладання іноземної мови, який сприяє зацікавленню дітей до вивчення мов як засобу спілкування і, водночас, як важливого компонента їхньої підготовки до школи, оскільки він, як правило, сприяє розвитку особистості життєва компетентність у дошкільному дитинстві. Рівень професійної підготовки вихователя, а також теоретичні, методичні та практичні навички залежатимуть, перш за все, від зацікавленості дошкільників до мов, їхнім бажанням оволодіти ним і взагалі їх комунікативною компетенцією.
Опис: http://journals.vnu.volyn.ua/index.php/pedagogy/article/view/1033/953
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15832
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1033-Текст статті-1951-1-10-20230524.pdf355,52 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.