Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15834
Назва: | Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку |
Інші назви: | Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку |
Автори: | Кравчук, Неля Павлівна Зброй, Валентина Володимирівна |
Ключові слова: | обдарованість обдаровані діти STREAM STREAM-освіта LEGO-конструювання |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Кравчук Н. П., Зброй В. В. Використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку Педагогіка формування творчої особистості у вищій і загальноосвітній школах : зб. наук. пр. / [редкол.: А.В. Сущенко (голов. ред.) та ін.]. Одеса : Видавничий дім «Гельветика». 2023. Вип. 86. С. 61–65. http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdf |
Серія/номер: | УДК;373.2.017:376-056.45(045) |
Короткий огляд (реферат): | Статтю присвячено важливості використання елементів STREAM-освіти в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку як складової сучасного освітнього процесу закладів дошкільної освіти. Уточнено поняття «обдарованість», «обдаровані діти», як інтегрованої якості особистості, яке характеризується проявом творчої активності, нестандартним підходом до вирішення різних ситуацій, спрямованістю на певний результат, наявністю підвищеного інтересу до виконання завдань тощо. Зазначено, що у дитини можуть яскраво проявлятися ті чи інші здібності, але це не означає, що дитина обдарована у певній галузі. Педагогам необхідно надати дитині змогу займатися тим, що їй найбільше подобається, що виходить краще та, що надає найбільшого задоволення. Досліджено також поняття «STREAM» і «STREAM-освіта», які характеризуються як сучасна, актуальна модель освіти, що відповідає потребам сучасного суспільства та як новий інтеграційний підхід до розвитку, виховання й навчання дітей. Установлено, що цей напрям освіти інтегрує в собі завдання з формування в дітей загальних наукових уявлень про світ; ознайомлення їх з інформаційно-комунікаційними технологіями; розвиток уміння експериментувати, конструювати; навчання дітей основ опрацювання змісту тексту, грамоти, математики, а також різних видів мистецтва. Відзначено, що LEGO-конструювання є одним із засобів STREAM-освіти, який надає широкі можливості для педагога поєднувати ігрову діяльність із дослідницькою та експериментальною; а у обдарованих дітей розвиває інженерний стиль мислення, вміння виходити з критичних ситуацій; сприяє формуванню науково-технічної орієнтації. Наведено основні методичні рекомендації по використанню LEGO в роботі з обдарованими дітьми старшого дошкільного віку та створення відповідного розвиваючого середовища у закладах дошкільної освіти. Зазначено особливості організації занять LEGO-конструювання. Сформульовано висновки та визначено перспективи подальших досліджень. |
Опис: | http://pedagogy-journal.kpu.zp.ua/archive/2023/86/10.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15834 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
10[1].pdf | 250,17 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.