Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15839
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКравчук, Неля Павлівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T07:51:40Z-
dc.date.available2023-12-01T07:51:40Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКравчук Н. П. Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 278–291.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15839-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7416uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються сучасні теоретичні підходи дослідження проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Розглянуто класифікації психічних станів та охарактеризовано їх за домінуючим компонентом психічноїсфери(емоційні,вольові,інтелектуальні),засфероюпровідної діяльності (ігрові, навчальні, трудові, спортивні, екстремальні), за вираженістю особистісних властивостей, за впливом на особистість (позитивні, негативні, стенічні та астенічні), за ступенем тривалості (короткочасні, довготривалі, затяжні), за ступенем напруження, за ступенем усвідомлення суб’єктом, за ступенем глибини (глибокі, поверхневі)тощо.З’ясовано, що до позитивнихпсихічних станів відносяться стани, що поліпшують виконання діяльності та зумовлені відповідним відношенням до дійсності, а до негативних – ті, що, навпаки, погіршують діяльність та зумовлені негативним відношенням до дійсності. Позитивними психічними станами, які супроводжують навчальну діяльність дітей є допитливість, подив, ініціативність, цікавість, радість, натхнення, задоволення, захоплення, надія, активність, рішучість, зосередженість, бадьорість, впевненість, а негативними – байдужість, журба, засмучення, втома, тривога, гнів, агресія, пригніченість, незадоволенність, нерішучість, страх, невпевненість, розгубленість, апатія, неуважність, загальмованість, монотонія, фрустрація, стрес, депресія, безнадійність, відчай тощо.Автор зазначає, що відсутність корекційних заходів у практиці виховання дітей дошкільного віку з різними емоційними розладами може призвести до утворення стійкої негативної позиції щодо взаємин з іншими людьми, а також до деформації розвитку зрілої дорослої особистості.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectнегативні психічні станиuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectемоційні порушенняuk_UA
dc.subjectпсихічний станuk_UA
dc.subjectемоціїuk_UA
dc.titleТеоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7416-Текст статті-7460-1-10-20231128.pdf257,37 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.