Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15839
Назва: | Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку |
Автори: | Кравчук, Неля Павлівна |
Ключові слова: | негативні психічні стани діти дошкільного віку емоційні порушення психічний стан емоції |
Дата публікації: | 2023 |
Видавництво: | Věda a perspektivy |
Бібліографічний опис: | Кравчук Н. П. Теоретичні аспекти проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 278–291. |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглядаються сучасні теоретичні підходи дослідження проблеми подолання негативних психічних станів у дітей дошкільного віку. Розглянуто класифікації психічних станів та охарактеризовано їх за домінуючим компонентом психічноїсфери(емоційні,вольові,інтелектуальні),засфероюпровідної діяльності (ігрові, навчальні, трудові, спортивні, екстремальні), за вираженістю особистісних властивостей, за впливом на особистість (позитивні, негативні, стенічні та астенічні), за ступенем тривалості (короткочасні, довготривалі, затяжні), за ступенем напруження, за ступенем усвідомлення суб’єктом, за ступенем глибини (глибокі, поверхневі)тощо.З’ясовано, що до позитивнихпсихічних станів відносяться стани, що поліпшують виконання діяльності та зумовлені відповідним відношенням до дійсності, а до негативних – ті, що, навпаки, погіршують діяльність та зумовлені негативним відношенням до дійсності. Позитивними психічними станами, які супроводжують навчальну діяльність дітей є допитливість, подив, ініціативність, цікавість, радість, натхнення, задоволення, захоплення, надія, активність, рішучість, зосередженість, бадьорість, впевненість, а негативними – байдужість, журба, засмучення, втома, тривога, гнів, агресія, пригніченість, незадоволенність, нерішучість, страх, невпевненість, розгубленість, апатія, неуважність, загальмованість, монотонія, фрустрація, стрес, депресія, безнадійність, відчай тощо.Автор зазначає, що відсутність корекційних заходів у практиці виховання дітей дошкільного віку з різними емоційними розладами може призвести до утворення стійкої негативної позиції щодо взаємин з іншими людьми, а також до деформації розвитку зрілої дорослої особистості. |
Опис: | http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7416 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15839 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет дошкільної та спеціальної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
7416-Текст статті-7460-1-10-20231128.pdf | 257,37 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.