Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15851
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:53:14Z-
dc.date.available2023-12-01T08:53:14Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationЖуравко Т. В. Теоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Актуальні питання у сучасній науці. Випуск № 6(12). 2023. С. 510–520. http://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5118uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15851-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/sn/article/view/5118uk_UA
dc.description.abstractУ статті розкрито проблему національно-патріотичного виховання дітей дошкільного віку. Розкрито, що проблема становлення особистості в процесі національно-патріотичного виховання була та залишається предметом вивчення багатьох дослідників, не залишаючи осторонь й видатних українських педагогів Здійснено аналіз досліджуваної проблеми національно-патріотичного виховання в науково-педагогічній літературі, виявлені основні підходи до визначення «патріотизм»; визначено, що патріотизм як духовно-моральна цінність завжди виступав пріоритетним завданням функціонування держави, становлення суспільства, розвитку особистості. Патріотичне виховання має бути стрижнем усієї освітньої роботи, оскільки ми повинні виховатиособистість, яка має почуття гордості за свою державу, сумлінно виконує громадські обов’язки, усвідомлює соціальні потреби Батьківщини та українського народу, любить близьких та рідних людей. Без цього людини не має обличчя, вона втрачає себе. З’ясовано, що саме в період дошкільного дитинства закладаються основи свідомості і самосвідомості (дитина починає розуміти суспільні цінності, починає застосовувати моральні норми). Особливо цей час є найбільш вдалим для формування в неї першооснов національної свідомості (етнізації), які включають усвідомлення своєї приналежності до нації, пробудження любові та поваги до національної мови, традицій, символіки, зародження фундаментальних рис національного характеру. Розуміємо, що проблема формування громадянського-пат ріотичної свідомості дітей набуває все більшого значення на сучасному етапі.Розглядаються основні завдання, напрями освітньої роботи з національно-патріотичного виховання дітей у закладі дошкільної освіти, методики залучення батьків до цієї роботи, використання національно-культурної спадщини українського народу. Саме плекання національної свідомості й самосвідомості, прищеплення моральних ідеалів та ціннісних орієнтирів починається з раннього дитинства, з перших років життя дитини.uk_UA
dc.publisherАктуальні питання у сучасній науціuk_UA
dc.subjectБатьківщинаuk_UA
dc.subjectнаціонально-патріотичне вихованняuk_UA
dc.subjectпочуття власної гідностіuk_UA
dc.subjectнаціональна свідомістьuk_UA
dc.subjectпатріотизмuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.titleТеоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.title.alternativeТеоретичні засади національно-патріотичного виховання дітей дошкільного вікуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
5118-Текст статті-5149-1-10-20230617.pdf409,24 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.