Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15856
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorІщенко, Людмила Валентинівна-
dc.contributor.authorЖуравко, Тетяна Валеріївна-
dc.date.accessioned2023-12-01T08:54:23Z-
dc.date.available2023-12-01T08:54:23Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationІщенко Л. В., Журавко Т. В. Безпечне освітнє середовище закладу дошкільної освіти в умовах сьогодення. Věda a perspektivy. № 11(30). 2023. С. 146–155. http://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7403uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15856-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/vp/article/view/7403uk_UA
dc.description.abstractУ статті проаналізовано питання «освітнього середовища», «безпечного освітнього середовища» для дітей дошкільного віку, умови та особливості організації безпечного освітнього середовища в закладі дошкільної освіти; визначено принципи формування безпечного середовища в закладі дошкільної освіти.Проаналізовано, що у сучасних умовах сьогодення освітнє середовище закладу освіти не є ізольованим від зовнішніх і внутрішніх факторів, їх впливу, які можуть мати як позитивний результат, так і містити загрози, небезпеки та ризики, які можуть сприяти деструктивним змінам у ньому. Для протидії таким змінам, необхідно, щоб освітнє середовище закладу освіти було захищеним, безпечним. Розкрито, що робота над створенням безпечного освітнього середовища має досягати певного результату. Насамперед, це безперервний процес реагування на нові виклики життя, пошук нових можливостей, ресурсів, генерування нових ідей і правил. Водночас необхідно, щоб всі учасники цього процесу (педагоги, діти, батьки) усвідомлювали спільну відповідальність, мали вміння, бажання та добру волю для такої співпраці. Проаналізовано нормативні документи, що стосуються безпечного освітнього середовища закладу дошкільної освіти в умовах сьогодення. У статті розглядаються різні погляди вчених (Н. Бойчук, Н. Гонтаровська,В. Желанова, Н.Кириленко,О. Кононко, К. Крутій, О. Фунтікова), які розглядають середовище, як чинник освіти для дітей.Освітнє середовище має бути не лише безпечним, а й інформативним, цікавим, змістовним, стимулювати когнітивний, емоційно-ціннісний та діяльнісно-поведінковий розвиток дітей. Сучасний універсальний дизайн має бути орієнтованим на особистісний розвиток дитини задля реалізації її індивідуальної освітньої траєкторії. Запропоновані поради для дітей дошкільного віку з/без особливих освітніх потреб в умовах безпечного середовища. Безпечне освітнє середовище – це середовище, що забезпечує безпечні умови навчання та праці, комфортну міжособистісну взаємодію, сприяє емоційному благополуччю дітей, педагогів та батьків; відсутність будь-яких проявів насильства та наявність достатніх ресурсів для їх запобігання, дотримання прав і норм фізичної, психологічної, інформаційної та соціальної безпеки кожного учасника освітнього процесу.uk_UA
dc.publisherVěda a perspektivyuk_UA
dc.subjectосвітнє середовищеuk_UA
dc.subjectбезпечне освітнє середовищеuk_UA
dc.subjectвоєнний станuk_UA
dc.subjectдіти дошкільного вікуuk_UA
dc.subjectдіти з/без особливих освітніх потребuk_UA
dc.subjectзаклад дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectукриттяuk_UA
dc.titleБезпечне освітнє середовище закладу дошкільної освіти в умовах сьогоденняuk_UA
dc.title.alternativeБезпечне освітнє середовище закладу дошкільної освіти в умовах сьогоденняuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет дошкільної та спеціальної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
7403-Текст статті-7447-1-10-20231128.pdf244,29 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.