Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКорнієнко, Тетяна Олександрівна-
dc.date.accessioned2023-12-01T11:35:46Z-
dc.date.available2023-12-01T11:35:46Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationКорнієнко Т. О. Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 49.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-65uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена висвітленню суті та ролі маркетингових стратегій у формуванні конкурентних пере ваг підприємств в умовах воєнного стану. Визначено, що одним із ключових факторів успіху діяльності ві тчизняних підприємств у ринковому просторі є рівень їх конкурентоспроможності, теоретичні аспекти якого ґрунтуються на розумінні конкурентних переваг. Обґрунтовано основні засади щодо формування маркетин гових стратегій конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Проаналізовано діяльність підприємств усіх регіонів країни в умовах воєнного стану. Доведено, що методи підвищення результативності маркетингових стратегій підприємств у частині досягнення конкурентних переваг ґрунтуються на їх ефективній оцінці, яка повинна здійснюватися за використанням комплексного врахування чинників ринкового середовища, а також ризиків та загроз.uk_UA
dc.publisherВидавничий дім "Гельветика"uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;339.138:631.11:005.332.4-
dc.subjectконкурентні перевагиuk_UA
dc.subjectпідприємстваuk_UA
dc.subjectринкове середовищеuk_UA
dc.subjectмаркетингові стратегіїuk_UA
dc.titleМаркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стануuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Корнієнко_стаття.pdf184,7 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.