Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
Title: Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану
Authors: Корнієнко, Тетяна Олександрівна
Keywords: конкурентні переваги
підприємства
ринкове середовище
маркетингові стратегії
Issue Date: 2023
Publisher: Видавничий дім "Гельветика"
Citation: Корнієнко Т. О. Маркетингові стратегії у формуванні конкурентних переваг підприємств в умовах воєнного стану. Економіка та суспільство. 2023. № 49.
Series/Report no.: УДК;339.138:631.11:005.332.4
Abstract: Стаття присвячена висвітленню суті та ролі маркетингових стратегій у формуванні конкурентних пере ваг підприємств в умовах воєнного стану. Визначено, що одним із ключових факторів успіху діяльності ві тчизняних підприємств у ринковому просторі є рівень їх конкурентоспроможності, теоретичні аспекти якого ґрунтуються на розумінні конкурентних переваг. Обґрунтовано основні засади щодо формування маркетин гових стратегій конкурентних переваг суб’єктів господарювання. Проаналізовано діяльність підприємств усіх регіонів країни в умовах воєнного стану. Доведено, що методи підвищення результативності маркетингових стратегій підприємств у частині досягнення конкурентних переваг ґрунтуються на їх ефективній оцінці, яка повинна здійснюватися за використанням комплексного врахування чинників ринкового середовища, а також ризиків та загроз.
Description: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2023-49-65
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15864
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Корнієнко_стаття.pdf184,7 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.