Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Совгіра, Світлана Василівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-04T06:53:20Z | - |
dc.date.available | 2023-12-04T06:53:20Z | - |
dc.date.issued | 2023-05 | - |
dc.identifier.citation | Sovhira S.V./ Совгіра С.В. Еssence, principles and conditions of implementation of education for sustainable development (Сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку) SWorld Journal Issue 19 / Part 3.2023. рр.58-64 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2663-5712 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871 | - |
dc.description | https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj19-03-050 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розглядаються: сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку. Розкрито передумови виникнення освіти для сталого розвитку та причини кризи системи освіти. Доведено, що система освіти є бар'єром, що перегороджує шлях новим досягненням у масову практику. Розкрито функції сучасної освіти - виховання та навчання, соціалізація та професіоналізація молодих поколінь. Висвітлено шляхи подолання кризи освіти на основі принципово іншої парадигми освіти, яка декларує нові принципи. Виокремлено у реалізації ідей сталого розвитку у сфері освіти три основні виміри: технологічний, соціально-економічний та педагогічний. Показано загальну суттєву ознаку усіх принципів традиційної парадигми у всіх трьох аспектах – дискретність, перервність, а всі принципи нової парадигми у всіх трьох аспектах відрізняє безперервність. Висвітлено досвід реалізації ідей сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти. | uk_UA |
dc.publisher | SWorld & D.A. Tsenov Academy of Economics Svishtov, Bulgaria | uk_UA |
dc.relation.ispartofseries | УДК;387.017:502 | - |
dc.subject | Сутність | uk_UA |
dc.subject | Принципи | uk_UA |
dc.subject | Умови | uk_UA |
dc.subject | Реалізація | uk_UA |
dc.subject | Екологічна освіта | uk_UA |
dc.subject | Сталий розвиток | uk_UA |
dc.title | ESSENCE, PRINCIPLES AND CONDITIONS OF IMPLEMENTATION OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT | uk_UA |
dc.title.alternative | СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.