Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСовгіра, Світлана Василівна-
dc.date.accessioned2023-12-04T06:53:20Z-
dc.date.available2023-12-04T06:53:20Z-
dc.date.issued2023-05-
dc.identifier.citationSovhira S.V./ Совгіра С.В. Еssence, principles and conditions of implementation of education for sustainable development (Сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку) SWorld Journal Issue 19 / Part 3.2023. рр.58-64uk_UA
dc.identifier.issn2663-5712-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871-
dc.descriptionhttps://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj19-03-050uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглядаються: сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку. Розкрито передумови виникнення освіти для сталого розвитку та причини кризи системи освіти. Доведено, що система освіти є бар'єром, що перегороджує шлях новим досягненням у масову практику. Розкрито функції сучасної освіти - виховання та навчання, соціалізація та професіоналізація молодих поколінь. Висвітлено шляхи подолання кризи освіти на основі принципово іншої парадигми освіти, яка декларує нові принципи. Виокремлено у реалізації ідей сталого розвитку у сфері освіти три основні виміри: технологічний, соціально-економічний та педагогічний. Показано загальну суттєву ознаку усіх принципів традиційної парадигми у всіх трьох аспектах – дискретність, перервність, а всі принципи нової парадигми у всіх трьох аспектах відрізняє безперервність. Висвітлено досвід реалізації ідей сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти.uk_UA
dc.publisherSWorld & D.A. Tsenov Academy of Economics Svishtov, Bulgariauk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;387.017:502-
dc.subjectСутністьuk_UA
dc.subjectПринципиuk_UA
dc.subjectУмовиuk_UA
dc.subjectРеалізаціяuk_UA
dc.subjectЕкологічна освітаuk_UA
dc.subjectСталий розвитокuk_UA
dc.titleESSENCE, PRINCIPLES AND CONDITIONS OF IMPLEMENTATION OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENTuk_UA
dc.title.alternativeСУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття.pdf1,18 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.