Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871
Title: ESSENCE, PRINCIPLES AND CONDITIONS OF IMPLEMENTATION OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT
Other Titles: СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
Authors: Совгіра, Світлана Василівна
Keywords: Сутність
Принципи
Умови
Реалізація
Екологічна освіта
Сталий розвиток
Issue Date: May-2023
Publisher: SWorld & D.A. Tsenov Academy of Economics Svishtov, Bulgaria
Citation: Sovhira S.V./ Совгіра С.В. Еssence, principles and conditions of implementation of education for sustainable development (Сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку) SWorld Journal Issue 19 / Part 3.2023. рр.58-64
Series/Report no.: УДК;387.017:502
Abstract: У статті розглядаються: сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку. Розкрито передумови виникнення освіти для сталого розвитку та причини кризи системи освіти. Доведено, що система освіти є бар'єром, що перегороджує шлях новим досягненням у масову практику. Розкрито функції сучасної освіти - виховання та навчання, соціалізація та професіоналізація молодих поколінь. Висвітлено шляхи подолання кризи освіти на основі принципово іншої парадигми освіти, яка декларує нові принципи. Виокремлено у реалізації ідей сталого розвитку у сфері освіти три основні виміри: технологічний, соціально-економічний та педагогічний. Показано загальну суттєву ознаку усіх принципів традиційної парадигми у всіх трьох аспектах – дискретність, перервність, а всі принципи нової парадигми у всіх трьох аспектах відрізняє безперервність. Висвітлено досвід реалізації ідей сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти.
Description: https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj19-03-050
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871
ISSN: 2663-5712
Appears in Collections:Природничо-географічний факультет

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття.pdf1,18 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.