Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871
Title: | ESSENCE, PRINCIPLES AND CONDITIONS OF IMPLEMENTATION OF EDUCATION FOR SUSTAINABLE DEVELOPMENT |
Other Titles: | СУТНІСТЬ, ПРИНЦИПИ ТА УМОВИ РЕАЛІЗАЦІЇ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ |
Authors: | Совгіра, Світлана Василівна |
Keywords: | Сутність Принципи Умови Реалізація Екологічна освіта Сталий розвиток |
Issue Date: | May-2023 |
Publisher: | SWorld & D.A. Tsenov Academy of Economics Svishtov, Bulgaria |
Citation: | Sovhira S.V./ Совгіра С.В. Еssence, principles and conditions of implementation of education for sustainable development (Сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку) SWorld Journal Issue 19 / Part 3.2023. рр.58-64 |
Series/Report no.: | УДК;387.017:502 |
Abstract: | У статті розглядаються: сутність, принципи та умови реалізації освіти для сталого розвитку. Розкрито передумови виникнення освіти для сталого розвитку та причини кризи системи освіти. Доведено, що система освіти є бар'єром, що перегороджує шлях новим досягненням у масову практику. Розкрито функції сучасної освіти - виховання та навчання, соціалізація та професіоналізація молодих поколінь. Висвітлено шляхи подолання кризи освіти на основі принципово іншої парадигми освіти, яка декларує нові принципи. Виокремлено у реалізації ідей сталого розвитку у сфері освіти три основні виміри: технологічний, соціально-економічний та педагогічний. Показано загальну суттєву ознаку усіх принципів традиційної парадигми у всіх трьох аспектах – дискретність, перервність, а всі принципи нової парадигми у всіх трьох аспектах відрізняє безперервність. Висвітлено досвід реалізації ідей сталого розвитку у закладах загальної середньої освіти. |
Description: | https://www.sworldjournal.com/index.php/swj/article/view/swj19-03-050 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15871 |
ISSN: | 2663-5712 |
Appears in Collections: | Природничо-географічний факультет |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття.pdf | 1,18 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.