Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15907
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.contributor.authorСтеценко, Володимир Петрович-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:27:00Z-
dc.date.available2023-12-07T11:27:00Z-
dc.date.issued2023-11-
dc.identifier.citationТкачук Г.В., Стеценко В.П. Впровадження STEM-підходу у підготовці майбутніх учителів інформатики. Modern engineering and innovative technologies. 2023. № 29 (03). С.141-146uk_UA
dc.identifier.issn2567-5273-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15907-
dc.descriptionhttps://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit29-03-054uk_UA
dc.description.abstractВ роботі досліджується проблема реалізації STEM-підходу у процесі підготовки майбутніх учителів інформатики. Особливістю STEM-підходу є проведення студентами досліджень та вироблення вмінь та навичок застосування наукових дослідницьких методів у реальних проектах. У роботі виділено напрямки реалізації STEM-підходу у процесі підготовки майбутнього учителя інформатики: впровадження методу проектів, міжпредметних зв'язків, групової роботи та здійснення практичної діяльності. Проаналізовано приклад реалізації цих напрямів під час вивчення майбутніми учителями інформатики дисципліни «Основи комп’ютерної мікроелектроніки». Виявлено, що реалізація методу проєктів мала не тільки дослідницький та творчий характер, але й міжпредметний, адже задіяні знання з фізики, математики, інформатики, української мови тощо. Групова робота сприяла формуванню гнучких навичок «soft skills», а прикладна спрямованість дала змогу розробити готовий продукт, який можна використовувати в реальних умовах людського життя. Загалом виявлено, що впровадження STEM-підходу при вивченні інформатичних дисциплін показує позитивну динаміку формування в майбутніх спеціалістів ключових компетентностей, які передбачають пошук інформації, генерацію нових ідей та оригінальних рішень, взаємодію один з одним та роботі в групі.uk_UA
dc.publisherSergeieva&Co Karlsruhe, Germanyuk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;378.011.3-051:6-
dc.subjectSTEMuk_UA
dc.subjectметод проєктівuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.subjectгнучні навичкиuk_UA
dc.subjectsoft skillsuk_UA
dc.titleВпровадження STEM-підходу у підготовці майбутніх учителів інформатикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Ткачук+СтеценкоВ.П.pdf1,34 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.