Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15912
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкачук, Галина Володимирівна-
dc.date.accessioned2023-12-07T11:28:09Z-
dc.date.available2023-12-07T11:28:09Z-
dc.date.issued2023-
dc.identifier.citationТкачук Г.В. Вебквест як інноваційна технологія у роботі вчителя інформатики. Українські студії в загальноєвропейському контексті. 2023. №7. С. 365-370uk_UA
dc.identifier.issn2710-3730 (Print)-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15912-
dc.descriptionhttp://obrii.org.ua/usec/storage/conference/zb_vo7_2023.pdfuk_UA
dc.description.abstractУ роботі розглянуто технологію вебквесту як одну з педагогічних інновацій, яка дає змогу покращити якість навчання. Виявлено, що на уроках інформатики використання вебквесту сприяє формуванню в учнів нових освітніх компетенцій, самонавчання та саморозвитку, формуванню особистих якостей та творчого потенціалу. Ми виділили деякі хмарні сервіси, які дають змогу створити вебквест: Learning.apps, Classtools.net, Іnforapid KnowledgeBase Builder. У ході застосування технології вебквест на уроці інформатики ми виокремили деякі методичні вимоги оптимального його застосування у шкільному курсі інформатики.uk_UA
dc.publisherГромадська організація «Інноваційні обрії України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesУДК;821.161.2.09 (062.552)-
dc.subjectвебквестuk_UA
dc.subjectінноваційна технологіяuk_UA
dc.subjectвчитель інформатикиuk_UA
dc.subjectінформатикаuk_UA
dc.titleВебквест як інноваційна технологія у роботі вчителя інформатикиuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Ткачук_тези.pdf511,36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.