Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15928
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Поліщук, Тетяна Вікторівна | - |
dc.contributor.author | Возносименко, Дарія Анатоліївна | - |
dc.contributor.author | Рудницький, Сергій Олександрович | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-07T13:40:57Z | - |
dc.date.available | 2023-12-07T13:40:57Z | - |
dc.date.issued | 2023 | - |
dc.identifier.citation | Поліщук Т. В., Возносименко Д. А., Рудницький С. О. Формування математичної компетентності студентів освітньої програми професійна освіта «Харчові технології» у процесі вивчення курсу «Вища математика». Вісник науки та освіти. 2023. Випуск № 4(10) 2023. С. 663-665. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-3(9). | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6165 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15928 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/vno/article/view/4556 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено питання формування математичної компетентності студентів освітньо-професійної програми(ОПП)Професійна освіта «Харчові технології» у процесі вивчення курсу «Вища математика». Зокрема, розглянуто актуальне на сьогодні – набуття студентами низки компетентностей, серед яких важливе місце посідають професійні.Зазначено, що для здобувачів освіти даної ОПП значення набуває професійна математична компетентність. Сучасний кваліфікований фахівець повинен бути компетентним не тільки у своїй професійній діяльності, а й володіти якостями особистості, які допоможуть йому стати конкурентоспроможним, здатним постійно оновлювати свої знання, уміння та навички в умовах, що постійно змінюються або ж нестабільності. Метою статті є висвітлення особливостей формування математичної компетентності у студентів ОПП «Професійна освіта (Харчові технології)». Водночас, у формуванні професійної компетентності студентів спеціальності «Харчові технології» на основі взаємозв’язку професійно- прикладної спрямованості навчання математики з компетентнісним підходом особливу роль відіграють прикладні задачі. У статті зазначено, що розвиток математичної компетентності у студентів професійних спеціальностей має важливе значення для підготовки їх до виконання складних математичних завдань, з якими вони зустрічатимуться у своїй майбутній професійній діяльності. Математична компетентність охоплює здатність розв’язувати проблеми, логічно міркувати, спілкуватися математично та застосовувати математичні концепції до ситуацій реальногосвіту.Наведено приклади задач з вищої математики, які мають прикладний характер та пов’язані із харчовими технологіями. Зроблено висновок, що фо рмування математичної компетентності майбутніх фахівців спеціальності «Харчові технології» є складним процесом реалізації завдань вищої математичної освіти і вимагає підготовленості викладачів математичних дисциплін до моделювання цього процесу | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» та громадська наукова організація «Християнська академія педагогічних наук України» | uk_UA |
dc.subject | математична компетентність | uk_UA |
dc.subject | професійна компететність | uk_UA |
dc.subject | харчові технології | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.title | ФОРМУВАННЯ МАТЕМАТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ СТУДЕНТІВ ОСВІТНЬОЇ ПРОГРАМИ ПРОФЕСІЙНА ОСВІТА «ХАРЧОВІ ТЕХНОЛОГІЇ» У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ВИЩА МАТЕМАТИКА» | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
4556-Текст статті-4582-1-10-20230513.pdf | 531,8 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.