Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15930
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДекарчук, Сергій Олександрович-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:16:49Z-
dc.date.available2023-12-08T09:16:49Z-
dc.date.issued2023-04-15-
dc.identifier.citationДекарчук С.О.. Методичні основи підготовки майбутніх учителів до розробки та впровадження електронних посібників. Наукові інновації та передові технології. Серія: Педагогіка. 2023. Вип. 4(18). С. 371-380. DOI:https://doi.org/10.52058/2786-5274-2023-4(18)-371-379uk_UA
dc.identifier.issn2786-5274-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15930-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nauka/article/view/4294uk_UA
dc.description.abstractДивлячись на стрімкий розвиток сучасної літератури, методичного забезпечення, розвиток штучного інтелекту та й взагалі принципів створення посібників стає зрозуміло, що кількість невирішених питань збільшується, як і кількість досліджень та дослідників, які пропонують свої методи вирішення. Загальними проблемами у розробці електронних посібників вважають: відсутність матеріально-технічної бази, відсутність можливості виходу в Інтернет в будь-якій точці, питання підготовки компетентних авторів, питання академічної доброчесності, рівень комп'ютеризації навчальних закладів, умови, принципи та засоби впровадження медійних засобів, коректність, точність подання викладу інформації, інтерактивність, доступність. Подальше створення та застосування, зважаючи на проблеми, під час освітнього процесу електронних підручників, посібників, додатків допоможе розвитку самостійницької, пошукової, науково-дослідної діяльності здобувачів, їх мотивації та практичному застосуванні знань, тощо. Виклики сьогодення підштовхують замислитися не лише над тим, яким чином буде оформлено засіб подання інформації а й за допомогою яких платформ, ресурсів, сайтів можна охопити поданий матеріал. Завдання науковців: максимально наблизити здобувача до навчальної сфери, обгорнувши його доцільною інформацією, зважаючи на галузь вивчення та припіднести інформацію лаконічно, просто, зрозумілота доступно. Задля ефективного впровадження е-посібника ми повинні чітко розуміти його функції та завдання. У сучасності електронний посібник постає в ролі засобу навчання.Засіб навчання – це об’єкт, який використовується для засвоєння знань, формування досвіду пізнавальної та практичної діяльності. Засіб навчання суттєво впливає на якість знань здобувачів, їх розумовий розвиток та професійне осмислення. Навчальний посібник – це комплекс зібраної максимально дотичної інформації з коректним викладом з предмету та галузі, яку опановує здобувач. Головні завдання посібника посібника умотивувати, доповнити або замінити при необхідності підручник.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectелектронний посібникuk_UA
dc.subjectматеріально-технічна базаuk_UA
dc.subjectвиклики сьогоденняuk_UA
dc.subjectпрофесійне осмисленняuk_UA
dc.subjectакадемічна доброчесністьuk_UA
dc.subjectнавчальна сфераuk_UA
dc.subjectдоцільна інформаціяuk_UA
dc.subjectзасіб навчанняuk_UA
dc.titleМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВuk_UA
dc.title.alternativeМЕТОДИЧНІ ОСНОВИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ДО РОЗРОБЛЕННЯ ТА ВПРОВАДЖЕННЯ ЕЛЕКТРОННИХ ПОСІБНИКІВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4(18) НАУКА.pdf6 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.