Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15932
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Гончарук, Віталій Володимирович | - |
dc.contributor.author | Декарчук, Сергій Олександрович | - |
dc.contributor.author | Люленко, Світлана Олександрівна | - |
dc.contributor.author | Плющ, Валентина Миколаївна | - |
dc.contributor.author | Казак, Юлія Юріївна | - |
dc.contributor.author | Поштарук, Лариса Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2023-12-08T09:17:10Z | - |
dc.date.available | 2023-12-08T09:17:10Z | - |
dc.date.issued | 2023-05-31 | - |
dc.identifier.citation | Honcharuk V.V., Dekarchuk S.O., Liulenko S.O., Pliushch V.M., Kazak Yu.Yu., Poshtaruk L.I. Distance education in ukraine: current development prospects. Наука і техніка сьогодні. Серія: Педагогіка. 2023. Вип. 7(21). С. 217-230. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-7(21)-217-229 | uk_UA |
dc.identifier.issn | 2786-6025 | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15932 | - |
dc.description | http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4834/4860 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті розроблено теоретико-методологічні основи дистанційного навчання в системі неперервної освіти та його характерні ознаки (гнучкість, модульність, паралелізм, довготривалість дії, асинхронність, масовість, економічна ефективність, змінена роль викладача, нова роль), та активність студента, спеціалізований контроль навчального процесу, використання сучасних засобів навчання, соціальність, інтернаціональність);регулює поведінку учасників педагогічного процесу та більшою мірою дисциплінує учнів);розкривається специфіка особистісної взаємодії учасників процесу дистанційного навчання та управління процесами дистанційного навчання (в ньому переважають людинознавчі, психофізичні, соціально-психологічні аспекти);проведення виховної роботи в умовах дистанційного заручин висуває на перше місце аксіологічний підхід; вирішено комплекс питань щодо впровадження системи дистанційного навчання в реальну педагогічну практику (її соціальні, світоглядні, ціннісні, методичні, правові, фінансові, економічні, організаційні, дидактичні, технологічні, психологічні, прикладні та освітні аспекти);визначено організаційні форми дистанційного навчання (традиційна (заочна); з фрагментарним використанням інформаційно-комунікаційних технологій; електронна; комбінована). | uk_UA |
dc.publisher | Наукові перспективи | uk_UA |
dc.subject | вища освіта | uk_UA |
dc.subject | система освіти | uk_UA |
dc.subject | дистанційне навчання | uk_UA |
dc.subject | дистанційна освіта | uk_UA |
dc.title | Distance education in ukraine: current development prospects | uk_UA |
dc.title.alternative | Дистанційна освіта в Україні: перспективи розвитку сучасності | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет фізики, математики та інформатики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
4834-Текст статті-4863-1-10-20230528.pdf | 531,4 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.