Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15932
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorДекарчук, Сергій Олександрович-
dc.contributor.authorЛюленко, Світлана Олександрівна-
dc.contributor.authorПлющ, Валентина Миколаївна-
dc.contributor.authorКазак, Юлія Юріївна-
dc.contributor.authorПоштарук, Лариса Іванівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:17:10Z-
dc.date.available2023-12-08T09:17:10Z-
dc.date.issued2023-05-31-
dc.identifier.citationHoncharuk V.V., Dekarchuk S.O., Liulenko S.O., Pliushch V.M., Kazak Yu.Yu., Poshtaruk L.I. Distance education in ukraine: current development prospects. Наука і техніка сьогодні. Серія: Педагогіка. 2023. Вип. 7(21). С. 217-230. https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-7(21)-217-229uk_UA
dc.identifier.issn2786-6025-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15932-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/4834/4860uk_UA
dc.description.abstractУ статті розроблено теоретико-методологічні основи дистанційного навчання в системі неперервної освіти та його характерні ознаки (гнучкість, модульність, паралелізм, довготривалість дії, асинхронність, масовість, економічна ефективність, змінена роль викладача, нова роль), та активність студента, спеціалізований контроль навчального процесу, використання сучасних засобів навчання, соціальність, інтернаціональність);регулює поведінку учасників педагогічного процесу та більшою мірою дисциплінує учнів);розкривається специфіка особистісної взаємодії учасників процесу дистанційного навчання та управління процесами дистанційного навчання (в ньому переважають людинознавчі, психофізичні, соціально-психологічні аспекти);проведення виховної роботи в умовах дистанційного заручин висуває на перше місце аксіологічний підхід; вирішено комплекс питань щодо впровадження системи дистанційного навчання в реальну педагогічну практику (її соціальні, світоглядні, ціннісні, методичні, правові, фінансові, економічні, організаційні, дидактичні, технологічні, психологічні, прикладні та освітні аспекти);визначено організаційні форми дистанційного навчання (традиційна (заочна); з фрагментарним використанням інформаційно-комунікаційних технологій; електронна; комбінована).uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectвища освітаuk_UA
dc.subjectсистема освітиuk_UA
dc.subjectдистанційне навчанняuk_UA
dc.subjectдистанційна освітаuk_UA
dc.titleDistance education in ukraine: current development prospectsuk_UA
dc.title.alternativeДистанційна освіта в Україні: перспективи розвитку сучасностіuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4834-Текст статті-4863-1-10-20230528.pdf531,4 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.