Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15934
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГончарук, Віталій Володимирович-
dc.contributor.authorПарахненко, Владислав Геннадійович-
dc.contributor.authorДекарчук, Марина Вадимівна-
dc.date.accessioned2023-12-08T09:17:29Z-
dc.date.available2023-12-08T09:17:29Z-
dc.date.issued2023-10-09-
dc.identifier.citationГончарук В.В., Парахненко В.Г., Декарчук М.В. Ефективність формування інтересу майбутніх фахівців до природоохоронної діяльності під час навчально-польової практики. «Наука і техніка сьогодні» (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Фізико-математичні науки», Серія «Техніка»)». 2023. № 11(25). С.408-430. DOI: https://doi.org/10.52058/2786-6025-2023-11(25)-408-417uk_UA
dc.identifier.issn2786-6025-
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15934-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/6582uk_UA
dc.description.abstractПідготовка фахівців природоохоронної галузі з економічним, політичним і соціальним баченням є пріоритетним напрямом розвитку вищої екологічної освіти в країні. Ринкові умови вимагають інтегрованого рівня підготовки екологічних кадрів у зв’язку з цим зростає роль фахівців природоохоронної галузі з екологічного моніторингу в післядипломній освіті. Актуальність теми дослідження зумовлено суперечностями між: вимогами суспільства до висококваліфікованих і конкурентоспроможних фахівців природоохоронної галузі та недостатнім рівнем їх професійної підготовки відповідно запитам ринку праці; традиційним змістом та методикою вивчення екологічного моніторингу і сучасними вимогами до фахової післядипломної освіти, орієнтованої на неперервність навчання і дослідництва у сфері екологічного моніторингу, необхідністю пошуку інноваційних підходів до формування спеціальних компетентностей у професійному самовдосконаленні; особливостями навчання дорослих, що полягають у втратах навичок пізнавальної діяльності, та не сприйнятті дорослими на психологічному рівні навчання за традиційною системою; потребою в застосуванні у післядипломній освіті сучасних технологій навчання екологічному моніторингу фахівців природоохоронної галузі та недостатньо розробленими теоретичними і методичними основами освітнього процесу підготовки[1]. Розроблено тематичне наповнення стажування фахівців природоохоронної галузі відповідно до їх професійного спрямування, а саме науково-педагогічних працівників, які здійснюють підготовку майбутніх фахівців з еко логічного моніторингу; працівників державних установ та їх структурних підрозділів з питань екології, охорони навколишнього середовища та збалансованого природокористування; інженерів-екологів на підприємствах, організаціях і установах, що забезпечують дотримання норм екологічного законодавства; науковців, що здійснюють сучасні дослідження з питань моніторингу довкілля, пошуку і розробки нових методів, методик аналізу, оцінки, прогнозування, методології наукового пізнання. Набули подальшого розвитку освітні, освітньо-наукові програми підготовки майбутніх фахівців і професіоналів, підвищення кваліфікації та стажування здобувачів у системі післядипломної освіти; системи формування професійної компетентності з екологічного моніторингу в контексті системно-синергетичного підходу; навчально-методичне забезпечення підготовки фахівців з екологічного моніторингу як складова частину формування професійної компетентності.uk_UA
dc.publisherНаукові перспективиuk_UA
dc.subjectмайбутні фахівціuk_UA
dc.subjectриродоохоронна діяльністьuk_UA
dc.subjectдослідно-експериментальна роботаuk_UA
dc.subjectнавчально-польова практикаuk_UA
dc.subjectздобувачі вищої освітиuk_UA
dc.titleЕфективність формування інтересу майбутніх фіхівців до природоохоронної діяльності під час навчально-польової практикиuk_UA
dc.title.alternativeЕфективність формування інтересу майбутніх фіхівців до природоохоронної діяльності під час навчально-польової практикиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
6582-Текст статті-6619-1-10-20231008.pdf535,61 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.