Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15939
Title: Історіографічні аспекти формування гармонійно-розвинутої особистості підлітків засобами трудового виховання
Other Titles: Історіографічні аспекти формування гармонійно-розвинутої особистості підлітків засобами трудового виховання
Authors: Мелентьєв, Олег Борисович
Keywords: ІСТОРІОГРАФІЧНІ АСПЕКТИ ФОРМУВАННЯ ГАРМОНІЙНО РОЗВИНЕНОЇ ОСОБИСТОСТІ ПІДЛІТКА ЗАСОБАМИ ТРУДОВОГО ВИХОВАННЯ
гармонійно розвинена особистість
трудове виховання
висловлювання філософів
філософи-гуманісти
поєднання душі й тіла
Issue Date: 25-Oct-2022
Publisher: Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи. Вип. 2(8) / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. С. В. Совгіра]. – Умань : Візаві, 2022. – 148 с.
Citation: Мелентьєв О. Б. Історіографічні аспекти формування гармонійно-розвинутої особистості пілітків засобами трудового виховання/ Олег Борисович Мелентьєв. // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ ПРОБЛЕМИ СУЧАСНОЇ ШКОЛИ .– Випуск №2(8) – 2022.– С. 109–115.
Series/Report no.: УДК 373(06), П-86;С 109 - 115
Abstract: У статті проведено історіографічний аналіз формування гармонійно розвиненої особистості підлітка та вплив трудового виховання на це формування. Розглянуто висловлювання філософів та вчених про вплив трудового виховання на формування гармонійно розвиненої особистості. Також наведено висловлювання давньогрецьких філософів та висловлювання філософів- гуманістів про поєднання душі й тіла. Питання гармонійного розвитку особистості засобами трудового виховання розглянуто у хронології висловлювань філософів і вчених
Description: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/268068
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/15939
ISSN: ISSN 2706-6258
Appears in Collections:Факультет інженерно-педагогічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Мелентьєв.pdf498,95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.