Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16105
Title: НАЦІОНАЛЬНО-ПАТРІОТИЧНЕ ВИХОВАННЯ СТУДЕНТСЬКОЇ МОЛОДІ ЗАСОБАМИ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ В УМОВАХ ДИСТАНЦІЙНОГО ОСВІТНЬОГО СЕРЕДОВИЩА
Authors: Резніченко, Ірина Геннадіївна
Кравченко, Оксана Олексіївна
Keywords: освітній процес
дистанційне навчання
національно-патріотичне виховання
інформаційно-комунікаційні технологі
Issue Date: 2022
Publisher: Наука і освіта
Citation: Кравченко Оксана, Резніченко Ірина. Національно-патріотичне виховання студентської молоді засобами цифрових технологій в умовах дистанційного освітнього середовища. Наука і освіта. 2022. №1. С. 60–70. DOI: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2022-1-9
Series/Report no.: УДК;378.017:172.15]:004:378.018.43
Abstract: На сьогодні національно-патріотичне виховання є потужним засобом зміцнення єдності і цілісності України. Нині, як ніколи, потрібні нові підходи і нові шляхи до виховання патріотизму як почуття і як базової якості особистості. На нашу думку, одним із таких шляхів може стати застосування цифрових технологій у здійсненні національно-патріотичного виховання студентської молоді, адже, це одна з найбільш важливих і стійких тенденцій розвитку освітнього процесу. Метою дослідження є вивчення можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища закладу вищої освіти. Методи дослідження: теоретичні – аналіз психологопедагогічних джерел з досліджуваної проблематики, узагальнення та систематизація даних щодо формування національно-патріотичного виховання молоді в умовах дистанційного освітнього середовища; емпіричні – анкетування. Вибірку дослідження склали студенти 3-4 курсів денної форми навчання (70 осіб) факультету початкової освіти та факультету соціальної та психологічної освіти Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Проведене дослідження засвідчило, що студентська молодь займає активну громадську позицію: розмовляє українською мовою, хоче жити та працювати в Україні, шанобливо ставиться до своєї Батьківщини, її традицій, культурного та історичного минулого, любить подорожувати, толерантно ставиться до осіб з особливими потребами. Проаналізовані різноманітні форми виховної роботи національнопатріотичного спрямування в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини, які були проведенні засобими ІКТ: онлайн тематичні лекції, виховні години, круглі столи, майстер-класи, гостьові онлайн-зустрічі з відомими дослідниками історичної спадщини України, онлайн екскурсії-подорожі історичними місцями, віртуальні виставки художньої творчості, участь у національно-патріотичному студентському таборі «Дія» тощо довели ефективність можливостей цифрових технологій як засобу формування національно-патріотичного виховання молоді
Description: https://doi.org/10.24195/2414-4665-2022-1-9
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16105
Appears in Collections:Видання бібліотеки

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття крвченко, резніченко 2022.pdf898 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.