Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107
Title: Нова міжкультурна парадигма мовної освіти
Authors: Галай, Олена Валентинівна
Keywords: соціокультурна компетенція
мовна освіта
міжкультурна взаємодія
суб’єкт діалогу культур
багатомовність
Issue Date: 2021
Publisher: ТзОВ «Трек-ЛТД»
Citation: Олена Галай. Нова міжкультурна парадигма мовної освіти. Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження : збірник матеріалів V Міжнародної наукової конференції Української асоціації дослідників освіти (24 червня 2021 р.) . Дрогобич : ТзОВ «Трек-ЛТД», 2021. С 34 – 36.
Series/Report no.: УДК;378.091(477):303.4
Abstract: Соціокультурна та міжкультурна компетенції як складові сучасної мовної освіти, яка реалізовується закладами освіти України, набувають все більшого значення за останні роки. Особливо актуальною дана проблема стає в таких зонах, де здобувачі освіти мають можливість безпосереднього спілкування з представниками інших культур. Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини організовує професійну підготовку вчителів з чотирьох європейських мов англійської, німецької, французької та іспанської. У зв’язку з тим фактом, що місто стало центром хасидизму, було впроваджено вивчення івриту (в якості третьої мови). Зазначені обставини ставлять перед викладацьким колективом факультету іноземних мов проблему пошуку нових шляхів вдосконалення як мовної, так і професійно-методичної підготовки здобувачів освіти з двох і більше іноземних мов. Остання, зокрема, пов’язана з оволодінням студентами ефективною методикою організації міжкультурної взаємодії в тому числі за допомогою нових інформаційних та телекомунікаційних технологій, а також методикою проведення міжкультурних проектів різного рівня та характеру.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16107
Appears in Collections:Факультет іноземних мов



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.