Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16115
Title: ЗАСТОСУВАННЯ АКМЕОЛОГІЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОЦЕСІ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНОЇ МОВИ В ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Білецька, Ірина Олександрівна
Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Keywords: акмеологія
акмеологічні технології
ігрові технології
проєктні технології
технології використання мультимедійних засобів
підготовка майбутніх учителів
англійська мова
німецька мова
Issue Date: 22-Sep-2022
Publisher: Візаві
Citation: Білецька І.О., Колісніченко А.І. Застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови в закладах вищої освіти. Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету. Вип. 3 / МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини ; [голов. ред. О. І. Безлюдний]. – Умань : Візаві, 2022. С. 159-170
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81’243]:37.013.75
Abstract: У статті йдеться про доцільність застосування акмеологічних технологій у процесі підготовки майбутніх учителів іноземної мови, зокрема англійської та німецької в закладах вищої освіти. Проаналізовано сутність акмеологічного підходу‚ застосування якого має на меті створення повноцінних умов для ефективного професійного розвитку й саморозвитку особистості майбутнього професіонала. Охарактеризовано акмеологічні технології‚ які були імплементовані в ході експериментального дослідження‚ учасниками якого були викладачі та здобувачі першого (бакалаврського) рівня ІІ курсу факультету іноземних мов Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Доведено‚ що застосовані акмеологічні технології сприяють підвищенню результативності опанування іноземної мови на визначеному етапі навчання
Description: https://doi.org/10.31499/2307-4906.3.2022.266753
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16115
ISSN: 2307-4906
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
266753-Текст статті-615497-1-10-20221107 (2).pdf634,06 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.