Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16120
Назва: | ФОРМУВАННЯ ІННОВАЦІЙНИХ ЗНАНЬ, ІННОВАЦІЙНОГО СПОСОБУ МИСЛЕННЯ ТА ІННОВАЦІЙНОСТІ ОСОБИСТОСТІ СТУДЕНТА В ІННОВАЦІЙНО-ДІЯЛЬНОМУ СЕРЕДОВИЩІ ВИЩОГО НАВЧАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ |
Автори: | Грітченко, Анатолій Григорович Кириленко, Катерина Михайлівна |
Ключові слова: | інноваційна освіта інноваційна культура інноваційні знання інноваційно-діяльне середовищ інноваційний спосіб мислення інноваційність особистості студента |
Дата публікації: | 2015 |
Видавництво: | Умань : ФОП Жовтий О. О. |
Бібліографічний опис: | Грітченко А., Кириленко К. Формування інноваційних знань, інноваційного способу мислення та інноваційної особистості студента в інноваційно-діяльному середовищі вищого навчального закладу. Зб. наук. праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. Умань : ФОП Жовтий О. О., 2015. С. 100 – 109 |
Короткий огляд (реферат): | У статті розглянуто теоретичні та науково-методичні аспекти проблеми формування інноваційних знань, інноваційного способу мислення та інноваційності особистості студента як складників його інноваційної культури в інноваційно-діяльному середовищі вищого навчального закладу. Увага звертається на основні відмінності інноваційної освіти, її провідні функції та ключові поняття. Обґрунтована необхідність та виокремлені основні вимоги щодо оптимізації інноваційно-діяльного середовища ВНЗ, що об’єктивно або суб’єктивно діє на студента за допомогою педагогічно керованої дії і включає сукупність взаємодіючих об’єктів, об’єднаних функціональними зв’язками. Модифіковано основні принципи системного підходу стосовно інноваційної діяльності. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16120 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет інженерно-педагогічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Текст статті1.pdf | 470,62 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.