Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16123
Title: | ФОРМУВАННЯ SOFT SKILLS У МАЙБУТНІХ СОЦІАЛЬНИХ ПРАЦІВНИКІВ У ПРОЦЕСІ ПРАКТИЧНОЇ ПІДГОТОВКИ |
Authors: | Шевчук, Оксана Миколаївна |
Keywords: | формування, soft skills, майбутні соціальні працівники, практична підготовка |
Issue Date: | 15-Nov-2022 |
Publisher: | Луцьк: Волинський національний університет імені Лесі Українки |
Citation: | Шевчук, О. (2022). Формування soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Ввічливість. Humanitas, 4, 85–90, doi: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.11 |
Abstract: | У статті здійснено теоретичний аналіз проблеми формування і розвитку soft skills у майбутніх соціальних працівників у процесі практичної підготовки. Для дослідження проблеми було використано такі методи: теоретико-методичний аналіз літературних джерел; включене та опосередковане спостереження; ретроспективний аналіз власного досвіду автора. Виявлено, що процес формування soft skills у майбутніх соціальних працівників можливий через опанування окремих освітніх компонентів. Так, під час практичних занять з дисциплін «Практикум з соціальної роботи», «Організація і методика соціально-педагогічного тренінгу» та «Самовиховання та саморегуляція особистості» студенти виробляють такі навички як: комунікативні, креативність, робота в команді, емоційний інтелект, взаємодія з людьми, тайм-менеджмент, проектування власної діяльності, саморозвиток, стресостійкість, здатність до навчання, критичне та екологічне мислення; також розвивають моральні та професійні якості, необхідні для майбутньої професійної діяльності. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16123 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
759-Текст статті-1431-1-10-20221115.pdf | 250,89 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.