Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16133
Назва: | РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ |
Автори: | Колісніченко, Ангеліна Іванівна |
Ключові слова: | акмеологічний підхід підготовка майбутніх учителів іноземних мов німецька мова англійська мова освітня програма заклади вищої освіти |
Дата публікації: | 22-вер-2022 |
Видавництво: | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини |
Бібліографічний опис: | Колісніченко, А. (2022). РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 103–110. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726 |
Серія/номер: | УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81’243]:37.013.75 |
Короткий огляд (реферат): | У статті проаналізовано роль акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Досліджено низку аспектів, пов’язаних з розвитком особистих якостей, здібностей, навчальної автономії мотивації майбутніх учителів іноземних мов, також окреслено рекомендації для підвищення якості надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Визначено, що формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов здійснюється завдяки акмеологічному підходу, який закладений у змісті дисциплін освітньої програми для підготовки майбутніх учителів англійської та німецької мов. |
Опис: | https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16133 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет іноземних мов |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
267726-Текст статті-617682-1-10-20221123.pdf | 493,66 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.