Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16133
Title: РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ
Authors: Колісніченко, Ангеліна Іванівна
Keywords: акмеологічний підхід
підготовка майбутніх учителів іноземних мов
німецька мова
англійська мова
освітня програма
заклади вищої освіти
Issue Date: 22-Sep-2022
Publisher: Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини
Citation: Колісніченко, А. (2022). РОЛЬ АКМЕОЛОГІЧНОГО ПІДХОДУ У ПРОФЕСІЙНІЙ ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ЗАКЛАДАХ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Проблеми підготовки сучасного вчителя, (2(26), 103–110. https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726
Series/Report no.: УДК;378.018.8:373.5.011.3-051:81’243]:37.013.75
Abstract: У статті проаналізовано роль акмеологічного підходу у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Досліджено низку аспектів, пов’язаних з розвитком особистих якостей, здібностей, навчальної автономії мотивації майбутніх учителів іноземних мов, також окреслено рекомендації для підвищення якості надання освітніх послуг у закладах вищої освіти. Визначено, що формування професійних компетентностей майбутніх учителів іноземних мов здійснюється завдяки акмеологічному підходу, який закладений у змісті дисциплін освітньої програми для підготовки майбутніх учителів англійської та німецької мов.
Description: https://doi.org/10.31499/2307-4914.2(26).2022.267726
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16133
Appears in Collections:Факультет іноземних мов

Files in This Item:
File SizeFormat 
267726-Текст статті-617682-1-10-20221123.pdf493,66 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.