Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184
Назва: PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THE SUBJECT OF INTERPERSONAL INTERACTION IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES OF ADULTS
Інші назви: ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ
Автори: Олександренко, Катерина Валентинівна
Кобець, Олександр Володимирович
Ключові слова: особистість;
суб'єкт міжособистісної взаємодії;
навчання;
іноземні мови;
успішність.
Дата публікації: лис-2022
Видавництво: Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління»
Бібліографічний опис: Олександренко К.В., Кобець О.В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 12(17) 2022. С.391-404.
Серія/номер: УДК;001.32:1/3](477)(02)
Короткий огляд (реферат): У статті подано психологічні особливості сфер особистості як суб'єкта міжособистісної взаємодії при навчанні іноземних мов. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити особливості міжособистісної взаємодії дорослих, що навчаються (у порівнянні зі студентами). Так, у дорослих схильність до організаторської діяльності переважає над комунікативними схильностями, що свідчить про їхнє прагнення до лідерства і керівництва у спільній роботі на занятті.
Опис: DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-12(17)
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184
ISSN: 2786-4952 Online
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття (Київ) 16.11.2022.pdf5,15 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.