Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184
Назва: | PSYCHOLOGICAL CHARACTERISTICS OF THE SUBJECT OF INTERPERSONAL INTERACTION IN TEACHING FOREIGN LANGUAGES OF ADULTS |
Інші назви: | ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ |
Автори: | Олександренко, Катерина Валентинівна Кобець, Олександр Володимирович |
Ключові слова: | особистість; суб'єкт міжособистісної взаємодії; навчання; іноземні мови; успішність. |
Дата публікації: | лис-2022 |
Видавництво: | Громадська наукова організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління» |
Бібліографічний опис: | Олександренко К.В., Кобець О.В. ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ СУБ'ЄКТУ МІЖОСОБИСТІСНОЇ ВЗАЄМОДІЇ ПРИ НАВЧАННІ ІНОЗЕМНИХ МОВ У ДОРОСЛОМУ ВІЦІ. «Перспективи та інновації науки (Серія «Педагогіка», Серія «Психологія», Серія «Медицина»)»: журнал. 2022. № 12(17) 2022. С.391-404. |
Серія/номер: | УДК;001.32:1/3](477)(02) |
Короткий огляд (реферат): | У статті подано психологічні особливості сфер особистості як суб'єкта міжособистісної взаємодії при навчанні іноземних мов. Результати емпіричного дослідження дозволили виокремити особливості міжособистісної взаємодії дорослих, що навчаються (у порівнянні зі студентами). Так, у дорослих схильність до організаторської діяльності переважає над комунікативними схильностями, що свідчить про їхнє прагнення до лідерства і керівництва у спільній роботі на занятті. |
Опис: | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2022-12(17) |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16184 |
ISSN: | 2786-4952 Online |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття (Київ) 16.11.2022.pdf | 5,15 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.