Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16196
Назва: | ДО ПИТАННЯ ПРО ДЕЯКІ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Інші назви: | ДО ПИТАННЯ ПРО ДЕЯКІ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ |
Автори: | Гульбс, Ольга Анатоліївна Лантух, Ігор Валерійович Лантух, Алла Павлівна Омельченко, Ольга Анатоліївна |
Ключові слова: | викладач вищої школи, професійна компетенція, професіоналізм, позиція викладача, професійна діяльність. |
Дата публікації: | жов-2022 |
Видавництво: | BoScience Publisher |
Бібліографічний опис: | Гульбс О. А., Лантух І. В., Лантух А. П., Омельченко О. А. ДО ПИТАННЯ ПРО ДЕЯКІ ПСИХОЛОГІЧНІ ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАЧІВ ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДІВ. // Progressive research in the modern world. Proceedings of the 1st International scientific and practical conference. BoScience Publisher. Boston, USA. 2022. Pp. 355-360. |
Серія/номер: | UDC;001.1 |
Короткий огляд (реферат): | У статті автори доводять, що однією з найважливіших вимог, які висуває викладачеві професія, є чіткість соціальної і професійної позицій. Позиція викладача – це система тих інтелектуальних, вольових і емоційно-оцінних ставлень до світу, які є джерелом його активності, тому вона визначається тими вимогами, очікуваннями й можливостями, які висуває і надає йому суспільство, а також саме у ній діють внутрішні, особистісні джерела активності – потяги, переживання, мотиви й цілі викладача, його ціннісні орієнтації, світогляд, ідеали. |
Опис: | https://sci-conf.com.ua/i-mizhnarodna-naukovo-praktichna-konferentsiya-progressive-research-in-the-modern-world-5-7-10-2022-boston-ssha-arhiv/. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16196 |
ISBN: | 978-1-73981-125-9 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Тези (США) 10.2022.pdf | 6,89 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.