Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16198
Title: Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів
Other Titles: Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів
Authors: Гульбс, Ольга Анатоліївна
Лантух, Ігор Валерійович
Лантух, Валерій Васильович
Keywords: професійна робота викладачів,
професійна компетентность,
професійна самооцінка,
професійна тривожность,
Я-концепція фахівця.
Issue Date: Nov-2022
Publisher: Умань: ВПЦ "Візаві"
Citation: Гульбс О.А., Лантух І.В., Лантух В.В. Деформації у свідомості та фаховій діяльності викладачів. Актуальні питання психології: теорія, методика, практика: збірник матеріалів ХІ-тої Всеукраїнської наукової Інтернет-конференції, 10-11 жовтня 2022 р. / гол. ред. Сафін О.Д. Умань. С.75-79.
Series/Report no.: УДК;159.9 (06)
Abstract: Як показують ряд дослідження у професійній роботі викладачів недостає енергетичних ресурсів, коли дії професійних чинників, як стресових, стають надто тривалими і стійкими. Найбільш складним для переживання є розчарування у власному професійному «Я». Коли викладач починає сумніватись у своїй професійній компетентності, у нього розвивається неадекватно занижена професійна самооцінка, підвищується рівень професійної тривожності, тобто складаються в єдине компоненти негативної Я-концепції фахівця. Негативні фактори ускладнюють процес взаємодії, взаєморозуміння викладача зі студентами та колегами, що сприяє руйнуванню позитивної Я-концепції особистості викладача, тому педагогові потрібно докладати певних зусиль для профілактики, подолання та зниження негативізму в його професійній діяльності.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16198
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Тези (Умань) 11.2022.pdf1,21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.