Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16200
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКірдан, Олена Леонідівна-
dc.contributor.authorКудла, Марія Валеріївна-
dc.contributor.authorПрищепа, Світлана Михайлівна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:54:59Z-
dc.date.available2024-04-18T10:54:59Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationКірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 293-305 https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-293-305.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16200-
dc.descriptionhttp://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612/1610uk_UA
dc.description.abstractСтаттю присвячено особливостям модернізації та оновлення змісту освітньо - професійної програми «Управління закладом освіти» спеціальності 073 Менеджмент підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент - аналіз. Обґрунтовано важливість оновлення освітніх програм у контексті критеріїв оцінювання якості освітньої програми та дескрипторів Національної рамки кваліфікацій. Проаналізовано магістерські освітні програми підготовки майбутніх керівників закладів освіти зі спеціальностей 073 Менеджмент та 011 Освітні, педагогічні науки, які реалізуються закладами вищої освіти України. На основі проведеного аналізу виокремлено такі особливості освітніх програм: залежність програмних результатів навчання від галузевої специфіки та спеціальності; спрямованість на формування компетентностей, що сприяють самореалізації та подальшому професійному розвитку майбутніх керівників закладів освіти; урахування регіонального контексту та тенденцій розвитку спеціальності. Акцентовано, що перегляд, модернізація та оновлення освітніх програм узалежнене від політики закладів вищої освіти та локальних нормативних документів, які формалізують ці процеси на інституційному рівні. Наголошено на потребі п оєднання формальної та неформальної освіти магістранті в на етапі навчання у закладах вищої освіти . Проаналізовано можливості неформальної освіти для саморозвитку професійної управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освітиuk_UA
dc.publisherВидавнича група "Наукові перспективи"uk_UA
dc.subjectкерівник закладу освітиuk_UA
dc.subjectосвітня програмаuk_UA
dc.subjectзміст освітиuk_UA
dc.subjectпрограмні результати навчанняuk_UA
dc.subjectосвітні компонентиuk_UA
dc.subjectоновлення освітньої програмиuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectнеформальна освітаuk_UA
dc.titleМодернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освітиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
1612-Текст статті-1616-1-10-20220529.pdf291,43 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.