Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16200
Title: Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти
Authors: Кірдан, Олена Леонідівна
Кудла, Марія Валеріївна
Прищепа, Світлана Михайлівна
Keywords: керівник закладу освіти
освітня програма
зміст освіти
програмні результати навчання
освітні компоненти
оновлення освітньої програми
професійна підготовка
неформальна освіта
Issue Date: 2022
Publisher: Видавнича група "Наукові перспективи"
Citation: Кірдан О.Л., Кудла М.В., Прищепа С.М. Модернізація змісту професійної підготовки керівника закладу освіти. Наука і техніка сьогодні (Серія «Педагогіка», Серія «Право», Серія «Економіка», Серія «Техніка», Серія «Фізико-математичні науки»)»: журнал. 2022. № 5(5) 2022. С. 293-305 https://doi.org/10.52058/2786-6025-2022-5(5)-293-305.
Abstract: Статтю присвячено особливостям модернізації та оновлення змісту освітньо - професійної програми «Управління закладом освіти» спеціальності 073 Менеджмент підготовки здобувачів другого (магістерського) рівня вищої освіти в Уманському державному педагогічному університеті імені Павла Тичини. Для досягнення мети використано загальнонаукові методи: аналіз, синтез, порівняння, конкретизації, узагальнення, контент - аналіз. Обґрунтовано важливість оновлення освітніх програм у контексті критеріїв оцінювання якості освітньої програми та дескрипторів Національної рамки кваліфікацій. Проаналізовано магістерські освітні програми підготовки майбутніх керівників закладів освіти зі спеціальностей 073 Менеджмент та 011 Освітні, педагогічні науки, які реалізуються закладами вищої освіти України. На основі проведеного аналізу виокремлено такі особливості освітніх програм: залежність програмних результатів навчання від галузевої специфіки та спеціальності; спрямованість на формування компетентностей, що сприяють самореалізації та подальшому професійному розвитку майбутніх керівників закладів освіти; урахування регіонального контексту та тенденцій розвитку спеціальності. Акцентовано, що перегляд, модернізація та оновлення освітніх програм узалежнене від політики закладів вищої освіти та локальних нормативних документів, які формалізують ці процеси на інституційному рівні. Наголошено на потребі п оєднання формальної та неформальної освіти магістранті в на етапі навчання у закладах вищої освіти . Проаналізовано можливості неформальної освіти для саморозвитку професійної управлінської компетентності майбутніх керівників закладів освіти
Description: http://perspectives.pp.ua/index.php/nts/article/view/1612/1610
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16200
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
1612-Текст статті-1616-1-10-20220529.pdf291,43 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.