Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:55:13Z-
dc.date.available2024-04-18T10:55:13Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГарматюк О.В., Гуменюк А. В. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств. Економіка та суспільство. 2021. № 31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201-
dc.descriptionhttps://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/731uk_UA
dc.description.abstractСтаття присвячена теоретичним дослідженням розуміння територіального маркетингу, як цілеспрямованої діяльності по розробці та впровадженню комплексу заходів, що сприяють максимальному задоволенню соціально-економічних інтересів території та її споживачів. Проаналізовано сутність територіального маркетингу у процесі розвитку під впливом економічних, політичних, науково-технічних та соціальних процесів. Розглянуто два основних методологічних підходи до розуміння територіального маркетингу. Запропоновано складові конкурентоспроможності регіону за територіально-галузевою концепцією. Узагальнено, що результат поставленої мети маркетингу території сприяє вирішенню завдань для забезпечення потреб населення цієї території. Доведено, якщо маркетингові стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності регіону та його інвестиційної привабливості, то це сприятиме позитивному іміджу країни на міжнародному рівні.uk_UA
dc.publisherЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВОuk_UA
dc.subjectтериторіально-галузевий маркетингuk_UA
dc.subjectконкурентоспроможність товаруuk_UA
dc.subjectстратегії маркетингuk_UA
dc.subjectмаркетингова діяльністьuk_UA
dc.titleТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.title.alternativeЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Terytorialnyi marketynh yak napriam pidvyshchennia konkurentospromozhnosti pidpryiemstv..pdf217,53 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.