Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Title: ТЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Other Titles: ЕРИТОРІАЛЬНИЙ МАРКЕТИНГ ЯК НАПРЯМ ПІДВИЩЕННЯ КОНКУРЕНТОСПРОМОЖНОСТІ ПІДПРИЄМСТВ
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Keywords: територіально-галузевий маркетинг
конкурентоспроможність товару
стратегії маркетинг
маркетингова діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: ЕКОНОМІКА ТА СУСПІЛЬСТВО
Citation: Гарматюк О.В., Гуменюк А. В. Територіальний маркетинг як напрям підвищення конкурентоспроможності підприємств. Економіка та суспільство. 2021. № 31. https://doi.org/10.32782/2524-0072/2021-31-49
Abstract: Стаття присвячена теоретичним дослідженням розуміння територіального маркетингу, як цілеспрямованої діяльності по розробці та впровадженню комплексу заходів, що сприяють максимальному задоволенню соціально-економічних інтересів території та її споживачів. Проаналізовано сутність територіального маркетингу у процесі розвитку під впливом економічних, політичних, науково-технічних та соціальних процесів. Розглянуто два основних методологічних підходи до розуміння територіального маркетингу. Запропоновано складові конкурентоспроможності регіону за територіально-галузевою концепцією. Узагальнено, що результат поставленої мети маркетингу території сприяє вирішенню завдань для забезпечення потреб населення цієї території. Доведено, якщо маркетингові стратегії спрямовані на підвищення конкурентоспроможності регіону та його інвестиційної привабливості, то це сприятиме позитивному іміджу країни на міжнародному рівні.
Description: https://economyandsociety.in.ua/index.php/journal/article/view/731
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16201
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.