Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorГарматюк, Олена Валентинівна-
dc.contributor.authorГуменюк, Алла Валеріївна-
dc.date.accessioned2024-04-18T10:55:51Z-
dc.date.available2024-04-18T10:55:51Z-
dc.date.issued2021-
dc.identifier.citationГарматюк О. В., Гуменюк А. В. Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств. Інтелект ХХІ. Випуск 2. 2021. С. 22–26uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-2.4uk_UA
dc.description.abstractУ статті розглянуто формування маркетингової стратегії на основі агропромислової інтеграції як форми вертикального кооперування підприємств сільського господарства з підприємствами технологічно пов’язаних сфер. Доведено ефективність сукупності підприємств, організацій і ринкових інституцій, які забезпечують ефективність взаємозв’язків (економічних, організаційно-технічних, інформаційних, комунікаційних, маркетингових, логістичних) між підприємствами овочевої галузі, внутрішнім ринком та кінцевими споживачами овочевої продукції. Представлено головні елементи інфраструктури: біржі, аукціони, оптові ринки овочевої продукції, міські ринки, збутова мережа підприємств і переробної сфери. Запропоновано й узагальнено підходи до формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств, її характерних рис і ознак, що дають право розцінити її як багатовимірну, складну, динамічну, ієрархічно структуровану систему та визначити її особливості.uk_UA
dc.publisherІнтелект ХХІuk_UA
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectінфраструктура овочевого ринкуuk_UA
dc.subjectінфраструктура овочевого ринкуuk_UA
dc.titleФормування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємствuk_UA
dc.title.alternativeФормування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємствuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Інститут економіки та бізнес-освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Formuvannia marketynhovoi stratehii intehratsii ovochevykh pidpryiemstv.pdf369,85 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.