Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204
Title: Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств
Other Titles: Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств
Authors: Гарматюк, Олена Валентинівна
Гуменюк, Алла Валеріївна
Keywords: маркетингова стратегія
інтеграція
інфраструктура овочевого ринку
інфраструктура овочевого ринку
Issue Date: 2021
Publisher: Інтелект ХХІ
Citation: Гарматюк О. В., Гуменюк А. В. Формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств. Інтелект ХХІ. Випуск 2. 2021. С. 22–26
Abstract: У статті розглянуто формування маркетингової стратегії на основі агропромислової інтеграції як форми вертикального кооперування підприємств сільського господарства з підприємствами технологічно пов’язаних сфер. Доведено ефективність сукупності підприємств, організацій і ринкових інституцій, які забезпечують ефективність взаємозв’язків (економічних, організаційно-технічних, інформаційних, комунікаційних, маркетингових, логістичних) між підприємствами овочевої галузі, внутрішнім ринком та кінцевими споживачами овочевої продукції. Представлено головні елементи інфраструктури: біржі, аукціони, оптові ринки овочевої продукції, міські ринки, збутова мережа підприємств і переробної сфери. Запропоновано й узагальнено підходи до формування маркетингової стратегії інтеграції овочевих підприємств, її характерних рис і ознак, що дають право розцінити її як багатовимірну, складну, динамічну, ієрархічно структуровану систему та визначити її особливості.
Description: https://doi.org/10.32782/2415-8801/2021-2.4
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16204
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Formuvannia marketynhovoi stratehii intehratsii ovochevykh pidpryiemstv.pdf369,85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.