Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215
Назва: МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ
Автори: Кучеренко, Ірина Анатоліївна
Ключові слова: цілевизначення
методи цілевизначення
лінгводидактичний інструментарій
методи навчання
мотив
мотивація
методи мотивації
ціль
Дата публікації: 2022
Видавництво: Видавництво «Фенікс»
Бібліографічний опис: Кучеренко І. Методи мотивації і цілевизначення  важливі складники успішного процесу учіння // Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи 13 Вип. 1(7). 2022. С.13-21.
Серія/номер: УДК;37.091.3:316.628]:37.091.2
Короткий огляд (реферат): Схарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей.
Опис: http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261081
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215
ISSN: 2706-6258
Розташовується у зібраннях:Факультет філології та журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Умань 2022.pdf1,05 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.