Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215
Назва: | МЕТОДИ МОТИВАЦІЙ І ЦІЛЕВИЗНАЧЕННЯ – ЯК ВАЖЛИВІ СКЛАДНИКИ УСПІШНОГО ПРОЦЕСУ УЧІННЯ |
Автори: | Кучеренко, Ірина Анатоліївна |
Ключові слова: | цілевизначення методи цілевизначення лінгводидактичний інструментарій методи навчання мотив мотивація методи мотивації ціль |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | Видавництво «Фенікс» |
Бібліографічний опис: | Кучеренко І. Методи мотивації і цілевизначення важливі складники успішного процесу учіння // Збірник наукових праць Психолого-педагогічні проблеми сучасної школи 13 Вип. 1(7). 2022. С.13-21. |
Серія/номер: | УДК;37.091.3:316.628]:37.091.2 |
Короткий огляд (реферат): | Схарактеризовано методи мотивації та цілевизначення, які є компонентами лінгводидактичного інструментарію. Окреслено сутність та особливості методів мотивації та цілевизначення уроку української мови і шляхи реалізації їх у сучасних умовах навчання. Методи мотивації забезпечують успіх процесу навчання, стимулюють і спонукають усіх учасників освітнього процесу до активної співдіяльності. Методи цілевизначення передбачають усвідомлений вибір цілей навчання і створення таксономії особистісних цілей. |
Опис: | http://ppsh.udpu.edu.ua/article/view/261081 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16215 |
ISSN: | 2706-6258 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет філології та журналістики |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Умань 2022.pdf | 1,05 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.