Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16217
Назва: Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти
Інші назви: Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти
Автори: Радзівіл, Тетяна Анатоліївна
Ключові слова: надійність
надійність музиканта
виконавська надійність
нструментально-виконавська підготовка
виконавська діяльність
здобувач-інструменталіст
музикант-виконавець
стадія
Дата публікації: 2021
Видавництво: Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика»
Бібліографічний опис: Радзівіл Т. А. Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 43. Том 3. С. 15–26.
Серія/номер: УДК 378.018.8:785-051]:159.94;DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/43-3-3
Короткий огляд (реферат): Унаслідок системного узагальнення наукової спадщини і практичного досвіду встановлено, що виконавська надійність є вагомим показником виконавської майстерності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Вона забезпечує безпомилкове, впевнене і точне відтворення музичного матеріалу як у звичайних, так і в емоціогенних умовах концертного виступу. Структурним компонентом зазначеного феномена є саморегуляція, що включає самоконтроль, самоналаштування та самокорекцію, перешкодостійкість, стабільність і професійну підготовленість. Виконавська надійність є комплексною динамічною психологічною властивістю здобувачів-інструменталістів вищої освіти, яка уможливлює збереження якості саморегуляції, перешкодостійкості і стабільності за умов негативної дії зовнішніх і внутрішніх чинників у процесі втілення художнього задуму композитора. Запропонована методика розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти складається з п’яти стадій. Метою першої стадії є розвиток зазначених компонентів досліджуваної дефініції під час роботи інструменталістів над становленням інтерпретаційної моделі музичних творів і відповідної технічної оснащеності. На другій стадії відбувається залучення здобувачів освіти до підготовчих виступів перед слухачами і виховання віри у свої виконавські можливості завдяки позитивній самооцінці якості гри. Третя стадія актуалізується перед виходом на сцену та зорієнтована на усвідомлену рефлексивну діяльність інструменталістів, раціональне використання адаптаційних резервів і збереження стенічних емоцій. Мета четвертої стадії полягає в активізації саморегуляції і перешкодостійкості здобувачів освіти безпосередньо на концертному виступі. П’ята стадія спрямована на критичний аналіз результатів виступу та фіксацію отриманих якісних показників активізації виконавської надійності здобувачів-інструменталістів.
Опис: http://www.aphn-journal.in.ua/archive/43_2021/part_3/5.pdf
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16217
ISSN: 2308-4863
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Metodychni zasady rozvytku vykonavskoi nadiinosti zdobuvachiv instrumentalistiv vyshchoi osvity.pdf364,67 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.