Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16217
Назва: | Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти |
Інші назви: | Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти |
Автори: | Радзівіл, Тетяна Анатоліївна |
Ключові слова: | надійність надійність музиканта виконавська надійність нструментально-виконавська підготовка виконавська діяльність здобувач-інструменталіст музикант-виконавець стадія |
Дата публікації: | 2021 |
Видавництво: | Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика» |
Бібліографічний опис: | Радзівіл Т. А. Методичні засади розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Актуальні питання гуманітарних наук. Дрогобич : Видавничий дім «Гельветика», 2021. Вип. 43. Том 3. С. 15–26. |
Серія/номер: | УДК 378.018.8:785-051]:159.94;DOI https://doi.org/10.24919/2308-4863/43-3-3 |
Короткий огляд (реферат): | Унаслідок системного узагальнення наукової спадщини і практичного досвіду встановлено, що виконавська надійність є вагомим показником виконавської майстерності здобувачів-інструменталістів вищої освіти. Вона забезпечує безпомилкове, впевнене і точне відтворення музичного матеріалу як у звичайних, так і в емоціогенних умовах концертного виступу. Структурним компонентом зазначеного феномена є саморегуляція, що включає самоконтроль, самоналаштування та самокорекцію, перешкодостійкість, стабільність і професійну підготовленість. Виконавська надійність є комплексною динамічною психологічною властивістю здобувачів-інструменталістів вищої освіти, яка уможливлює збереження якості саморегуляції, перешкодостійкості і стабільності за умов негативної дії зовнішніх і внутрішніх чинників у процесі втілення художнього задуму композитора. Запропонована методика розвитку виконавської надійності здобувачів-інструменталістів вищої освіти складається з п’яти стадій. Метою першої стадії є розвиток зазначених компонентів досліджуваної дефініції під час роботи інструменталістів над становленням інтерпретаційної моделі музичних творів і відповідної технічної оснащеності. На другій стадії відбувається залучення здобувачів освіти до підготовчих виступів перед слухачами і виховання віри у свої виконавські можливості завдяки позитивній самооцінці якості гри. Третя стадія актуалізується перед виходом на сцену та зорієнтована на усвідомлену рефлексивну діяльність інструменталістів, раціональне використання адаптаційних резервів і збереження стенічних емоцій. Мета четвертої стадії полягає в активізації саморегуляції і перешкодостійкості здобувачів освіти безпосередньо на концертному виступі. П’ята стадія спрямована на критичний аналіз результатів виступу та фіксацію отриманих якісних показників активізації виконавської надійності здобувачів-інструменталістів. |
Опис: | http://www.aphn-journal.in.ua/archive/43_2021/part_3/5.pdf |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16217 |
ISSN: | 2308-4863 |
Розташовується у зібраннях: | Факультет мистецтв |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Metodychni zasady rozvytku vykonavskoi nadiinosti zdobuvachiv instrumentalistiv vyshchoi osvity.pdf | 364,67 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.