Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Войтовська, Алла Іванівна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-19T06:35:19Z | - |
dc.date.available | 2024-04-19T06:35:19Z | - |
dc.date.issued | 2022 | - |
dc.identifier.citation | Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21. | uk_UA |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218 | - |
dc.description | https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3 | uk_UA |
dc.description.abstract | У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. | uk_UA |
dc.publisher | Луцьк (електронне видання) | uk_UA |
dc.subject | асистент вчителя | uk_UA |
dc.subject | інвалідність | uk_UA |
dc.subject | подолання бар’єрності | uk_UA |
dc.subject | суспільство | uk_UA |
dc.title | Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Стаття_Войтовська Асистент.pdf | 591,35 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.