Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorВойтовська, Алла Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-19T06:35:19Z-
dc.date.available2024-04-19T06:35:19Z-
dc.date.issued2022-
dc.identifier.citationВойтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218-
dc.descriptionhttps://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3uk_UA
dc.description.abstractУ статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.uk_UA
dc.publisherЛуцьк (електронне видання)uk_UA
dc.subjectасистент вчителяuk_UA
dc.subjectінвалідністьuk_UA
dc.subjectподолання бар’єрностіuk_UA
dc.subjectсуспільствоuk_UA
dc.titleРоль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвідuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет соціальної та психологічної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
Стаття_Войтовська Асистент.pdf591,35 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.