Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Title: Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід
Authors: Войтовська, Алла Іванівна
Keywords: асистент вчителя
інвалідність
подолання бар’єрності
суспільство
Issue Date: 2022
Publisher: Луцьк (електронне видання)
Citation: Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21.
Abstract: У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини.
Description: https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Стаття_Войтовська Асистент.pdf591,35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.