Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218
Title: | Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід |
Authors: | Войтовська, Алла Іванівна |
Keywords: | асистент вчителя інвалідність подолання бар’єрності суспільство |
Issue Date: | 2022 |
Publisher: | Луцьк (електронне видання) |
Citation: | Войтовська А.І. Роль асистента вчителя у соціальній адаптації дітей з інвалідністю: практичний досвід. Ввічливість. Humanitas. 2022. № 4. С. 16–21. |
Abstract: | У статті висвітлено важливість розвитку інклюзивної освіти. Метою є аналіз соціальної роботи з дітьми та молоддю з інвалідністю міста Умані. Проаналізовано досягнення у навчанні учнів з інвалідністю. Розкрито важливість готовності майбутнього асистента вчителя до роботи в умовах інклюзивної освіти. Проаналізовано знання, щодо роботи в інклюзивних класах студентів Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. |
Description: | https://doi.org/10.32782/humanitas/2022.4.3 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16218 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Стаття_Войтовська Асистент.pdf | 591,35 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.