Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16227
Назва: Learning a Foreign Language Using Information Technologies for Comfortable Implementation of the Professional Position of a Future Specialist in a Foreign Language Environment.
Інші назви: Вивчення іноземної мови з використанням інформаційних технологій для комфортної реалізації професійної позиції майбутнього фахівця в іншомовному середовищі.
Автори: Постоленко, Ірина Сергіївна
Білецька, Ірина Олександрівна
Ключові слова: information technologies
foreign language
professional position
future specialist
foreign language environment
communication
Дата публікації: 9-лис-2022
Видавництво: International Journal of Computer Science and Network Security
Бібліографічний опис: Postolenko I., Biletska I., Kmit' O., Paltseva V., Mykhailenko O., Yatsyna S., & Kuchai T. (2022). Learning a Foreign Language Using Information Technologies for Comfortable Implementation of the Professional Position of a Future Specialist in a Foreign Language Environment. International Journal of Computer Science and Network Security, 22(11), 63-70. DOI: 10.22937/IJCSNS.2022.22.11.9
Короткий огляд (реферат): At the present stage, the main directions of the professional position of a specialist in the implementation of English-language Education are to improve and spread the practice of learning languages throughout a person's life by involving information, communication and digital technologies in the educational process. Computerization of the educational process in Higher Education Institutions is considered as one of the first and most promising areas for improving the quality of education in Higher Education Institutions. The necessity of ensuring timely training and retraining of specialists of various profiles (in particular teachers) on the effective use of domestic and foreign electronic resources with the help of modern information technologies for the implementation of the professional position of a future specialist in a foreign-language environment is noted. The main goal of teaching a foreign language (the formation of students' communicative competence, which means mastering the language as a means of intercultural communication) is defined. The types of speech activity that cover the content of teaching a foreign language are highlighted. The main types of assessment in a foreign language are shown – current (non-classroom), thematic, semester, annual assessment and final state certification. The task of the teacher is drawn, which is to create conditions for practical language acquisition for each student, to choose such teaching methods by means of information technologies that would allow each student to show their activity, their creativity; to activate the cognitive activity of the student in the process of learning a foreign language.
На сучасному етапі основні напрями професійної діяльності спеціаліста з впровадження англомовної освіти має покращувати та поширювати практику навчання мови протягом життя людини, залучаючи інформацію, комунікаційні та цифрові технології в освітньому процесі. Комп'ютеризація навчального процесу у ЗВО вважається одними з перших і найперспективніших напрямів підвищення якості освіти у закладах вищої освіти. Важливою є необхідність забезпечення своєчасного навчання та перепідготовки спеціалістів різного профілю (зокрема вчителів) щодо ефективного використання вітчизняних та зарубіжних електронних ресурсів за допомогою сучасних інформаційних технологій для реалізації професійної позиції майбутнього фахівця в іншомовному середовищі. Головна мета навчання іноземної мови (формування у студентів комунікативної компетенції, що означає володіння мовою як засобом міжкультурної комунікації) є важливою для реалізації. У статті ми виділили типи мовленнєвої діяльності, що охоплюють зміст навчання іноземної мови. Основні види оцінювання з іноземної мови – поточне (позааудиторне), тематичне, семестрове, річне оцінювання та державна підсумкова атестація. Задача роботи вчителя, яка полягає у створенні умов для практичного володіння мовою для кожного учня, вибрати таке навчання, методи, засоби, інформаційні технології, які б дозволили кожен учням проявляти свою активність, свою творчість; щоб активувати пізнавальну діяльність учнів в процесі вивчення іноземної мови.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16227
Розташовується у зібраннях:Факультет іноземних мов

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
WOS 20221109.pdf236,31 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.