Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16233
Назва: THE ROLE OF THE REPERTORY IN THE PROCESS OF VOCAL AND CHORAL EDUCATION OF STUDENTS
Інші назви: РОЛЬ РЕПЕРТУАРУ В ПРОЦЕСІ ВОКАЛЬНО-ХОРОВОГО ВИХОВАННЯ УЧНІВ
Автори: Тарасюк, Леся Михайлівна
Козій, Ольга Михайлівна
Ключові слова: репертуар, музичний розвиток, музична культура, естетичне виховання, вокальні дані, толерантність, вікові особливості, педагог.
repertoire, musical development, musical culture, aesthetic education, vocal data, tolerance, age characteristics, teacher.
Дата публікації: лют-2024
Видавництво: Modern engineering and innovative technologies, Germany
Бібліографічний опис: Tarasyuk L. M., Kozii O. M. The role of the repertory in the process of vocal and choral education of students. Modern engineering and innovative technologies, Germany, issue №31, Part 3. February, 2024, С. 61-65.
Серія/номер: УДК;78.08-021.414:373.3/.5.017:[784+78.087.68](045)
Короткий огляд (реферат): : в цій статті автори визначають дидактичну роль репертуару, як головну, у процесі формування музично-естетичних та вокально-технічних навичок учнів у вокально-хоровому виконавстві. Виховуючи учнів, розвиваючи їх слухові й вокально-хорові здібності, педагог повинен привчати учнів вслухатися у звучання, розрізняти якісне виконання, вміти знаходити помилки, пов’язані з неправильним звукоутворенням, пам’ятаючи про те, що крикливий, невиразний спів справляє завжди неприємне враження, негативно впливає на незміцнілий, повністю не сформований, дитячий голос. Вокальний та хоровий репертуар весь час поповнюється. Перед викладачем стоїть досить складне і відповідальне завдання – обирати найцінніші, найяскравіші образно-емоційні твори, систематизувати їх у певній ієрархічній послідовності, яка відповідатиме системі вокально-хорового виховання.
Опис: http://www.moderntechno.de/index.php/meit/article/view/meit31-00-021
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16233
ISSN: 2567-5273
Розташовується у зібраннях:Факультет мистецтв



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.