Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16242
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T05:53:20Z | - |
dc.date.available | 2024-04-22T05:53:20Z | - |
dc.date.issued | 2024-03-01 | - |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л. Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2024. № 2(20). С. 598–607. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6165 Online | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16242 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено сутність теоретико-методичних основ використання компетентнісного підходу під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін та їх вплив на якість підготовки здобувачів різних галузей знань і спеціальностей. Визначено значущість формування у здобувачів вищої освіти соціальних навичок шляхом вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, які здійснюють значний вплив на якість підготовки випускників, виявляючи позитивну дію на творення їх як професійних якостей, так і громадянських позицій із належним рівнем соціальної активності. Встановлено актуальність підвищення рівня і якості універси-тетської освіти на основі впровадження новітніх технологій освітнього процесу, зокрема, діяльності з удосконалення методів і прийомів проведення занять з гуманітарних дисциплін. Акцентовано увагу на змісті діяльності викладачів соціально-гуманітарних дисциплін закладів вищої освіти у аспекті її спрямованості на зростання рівня гуманізації підготовки бакалаврів та магістрів як чинника розвитку особистісного потенціалу, конкурентоспроможності на ринку праці майбутнього професійного зростання. Обгрунтовано сутність компетентнісного підходу як одного із новітніх шляхів модернізації освітнього процесу та особистісно поведін-кового феномену, який полягає у визначенні рівня освіченості, достатньому для самопізнання, самоосвіти, формування самостійних і обґрунтованих думок про соціальні явища і процеси. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | компетентнісний підхід | uk_UA |
dc.subject | теоретико-методичні основи | uk_UA |
dc.subject | соціально-гуманітарні дисципліни | uk_UA |
dc.subject | здобувачі вищої освіти | uk_UA |
dc.subject | особистість, | uk_UA |
dc.subject | методи і прийоми навчання | uk_UA |
dc.subject | знання, | uk_UA |
dc.subject | уміння, | uk_UA |
dc.subject | навички. | uk_UA |
dc.title | Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Teor_metod_osnovy.pdf | 1,64 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.