Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16242
Title: Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: компетентнісний підхід
теоретико-методичні основи
соціально-гуманітарні дисципліни
здобувачі вищої освіти
особистість,
методи і прийоми навчання
знання,
уміння,
навички.
Issue Date: 1-Mar-2024
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Бержанір А. Л. Теоретико-методичні основи використання компетентнісного підходу у викладанні соціально-гуманітарних дисциплін. Вісник науки та освіти. Серія «Педагогіка». 2024. № 2(20). С. 598–607.
Abstract: У статті досліджено сутність теоретико-методичних основ використання компетентнісного підходу під час викладання соціально-гуманітарних дисциплін та їх вплив на якість підготовки здобувачів різних галузей знань і спеціальностей. Визначено значущість формування у здобувачів вищої освіти соціальних навичок шляхом вивчення соціально-гуманітарних дисциплін, які здійснюють значний вплив на якість підготовки випускників, виявляючи позитивну дію на творення їх як професійних якостей, так і громадянських позицій із належним рівнем соціальної активності. Встановлено актуальність підвищення рівня і якості універси-тетської освіти на основі впровадження новітніх технологій освітнього процесу, зокрема, діяльності з удосконалення методів і прийомів проведення занять з гуманітарних дисциплін. Акцентовано увагу на змісті діяльності викладачів соціально-гуманітарних дисциплін закладів вищої освіти у аспекті її спрямованості на зростання рівня гуманізації підготовки бакалаврів та магістрів як чинника розвитку особистісного потенціалу, конкурентоспроможності на ринку праці майбутнього професійного зростання. Обгрунтовано сутність компетентнісного підходу як одного із новітніх шляхів модернізації освітнього процесу та особистісно поведін-кового феномену, який полягає у визначенні рівня освіченості, достатньому для самопізнання, самоосвіти, формування самостійних і обґрунтованих думок про соціальні явища і процеси.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16242
ISSN: ISSN 2786-6165 Online
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Teor_metod_osnovy.pdf1,64 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.