Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Бержанір, Анатолій Леонідович | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-22T05:53:30Z | - |
dc.date.available | 2024-04-22T05:53:30Z | - |
dc.date.issued | 2024-03-25 | - |
dc.identifier.citation | Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458. | uk_UA |
dc.identifier.issn | ISSN 2786-6025 Online | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243 | - |
dc.description.abstract | У статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі. | uk_UA |
dc.publisher | Видавнича група «Наукові перспективи» | uk_UA |
dc.subject | освіта, | uk_UA |
dc.subject | парадигма освіти | uk_UA |
dc.subject | філософський підхід | uk_UA |
dc.subject | теорія освіти | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | освітня діяльність | uk_UA |
dc.subject | освітня система | uk_UA |
dc.subject | педагогічна діяльність | uk_UA |
dc.title | Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Filos_pidhdy_interpr.pdf | 2,24 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.