Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
Title: Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти
Authors: Бержанір, Анатолій Леонідович
Keywords: освіта,
парадигма освіти
філософський підхід
теорія освіти
освітній процес
освітня діяльність
освітня система
педагогічна діяльність
Issue Date: 25-Mar-2024
Publisher: Видавнича група «Наукові перспективи»
Citation: Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458.
Abstract: У статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
ISSN: ISSN 2786-6025 Online
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Filos_pidhdy_interpr.pdf2,24 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.