Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243
Title: | Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти |
Authors: | Бержанір, Анатолій Леонідович |
Keywords: | освіта, парадигма освіти філософський підхід теорія освіти освітній процес освітня діяльність освітня система педагогічна діяльність |
Issue Date: | 25-Mar-2024 |
Publisher: | Видавнича група «Наукові перспективи» |
Citation: | Бержанір А. Л., Запорожець М. О. Філософські підходи до інтерпретації сучасних парадигм освіти. Наука і техніка сьогодні». Серія «Педагогіка». 2024. Вип. № 3(31). С. 450–458. |
Abstract: | У статті досліджено сутність філософських підходів до інтерпретації сучасних парадигм освіти як методологічної основи для її теоретичного розуміння і практичного використання під час освітньої діяльності. Встановлено, що філософський аналіз освіти є основою для розуміння процесів діалектичного взаємозв’язку між соціокультурними явищами, які відбуваються у сучасну епоху і формуванням новітніх тенденцій у системі освіти. Констатовано актуальність теоретичного обгрунтування нових парадигм, що спрямовані на реалізацію концепцій застосування методів і способів педагогічної діяльності. Визначено сутність парадигми освіти як сукупності основоположних методологічних підходів та ідей, які визначають основні принципи та напрямки процесів навчання і виховання. Виокремлено класифікацію класичних видів парадигм освіти, які використовуються у закладах вищої освіти і вказано на те, що вони не є взаємовиключними, а застосовується шляхом поєднання їх різних комбінацій. Обгрунтовано основні парадигми сучасної української освіти, які відображають новітні тенденції розвитку вітчизняної освітньої системи та спрямовані на підготовку молодого покоління до життя у сучасному соціумі. |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16243 |
ISSN: | ISSN 2786-6025 Online |
Appears in Collections: | Інститут економіки та бізнес-освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Filos_pidhdy_interpr.pdf | 2,24 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.