Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16253
Title: Теоретико-методологічні засади творчої діяльності суб’єктів навчального процесу у контексті особистісно-орієнтованої професійної освіти
Authors: Мороз, Людмила Іванівна
Сафін, Олександр Джамільович
Keywords: психологія
професійна освіта
творча діяльність
Issue Date: 2021
Publisher: Умань : ВПЦ «Візаві»
Citation: Формування творчої особистості вчителя, студента, учня : психологічний дискурс : колективна монографія / О. Д. Сафін, Н. В. Гуртовенко, С. Ю. Діхтяренко [та ін.] ; МОН України, Уманський держ. пед. ун-т імені Павла Тичини. – Умань : Візаві, 2021. – 435 с.
Series/Report no.: УДК;37.015.31(02)
Abstract: Формуючись й існуючи в діяльності, особистість професіонала як складне динамічне утворення є головною рушійною силою, що регулює, контролює, оцінює і перетворює діяльність і, водночас, саму себе. При цьому особистість досягає професійної компетентності тільки при адекватній мотивації та визначеній професійній спрямованості, продуктивній діяльності та змістовному спілкуванні.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16253
Appears in Collections:Факультет соціальної та психологічної освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
колективна монографія каф.псих.УДПУ-1-66.pdf999,46 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.