Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281
Назва: | An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence |
Інші назви: | Інтегральна модель підготовки майбутнього вчителя географії до краєзнавчо-туристичної роботи на компетентнісній основі. |
Автори: | Рожі, Інна Георгіївна |
Ключові слова: | An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence майбутній вчитель географії компетентнісний підхід освітній процес |
Дата публікації: | 2022 |
Видавництво: | LUMEN Publishing |
Бібліографічний опис: | Rozhi, I., Humenyuk, H., Fomin, M., Moskalenko, M., Pologovska, I., & Shchabelska, V. (2022). An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 14(3), 363-391. |
Серія/номер: | https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614;14(3) |
Короткий огляд (реферат): | Social transformations, changings on the labour market, in particular in the educational services' sector, need qualitative modifications in conceptual principles of prospective geography teachers’ vocational training. As a result of scientific literature's studying, the essence of the problem of prospective teachers' geography training for hiking and local-lore activities has been analyzed, and a set of conclusions have been formulated. Until the mid 20th century scientists had been researching organisation of tourist-related and regional studies activities mostly in line with traditional school didactics. Соціальні трансформації, зміни на ринку праці, зокрема у сфері освітніх послуг, потребують якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки майбутніх учителів географії. У результаті опрацювання наукової літератури проаналізовано сутність проблеми підготовки майбутніх учителів географії до пішохідної та краєзнавчої діяльності та сформульовано низку висновків. До середини ХХ століття вчені досліджували організацію туристсько-краєзнавчої діяльності переважно в руслі традиційної шкільної дидактики. |
Опис: | https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614 |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281 |
ISSN: | 2066-7329 |
Розташовується у зібраннях: | Природничо-географічний факультет |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
4416-Article Text-18899-1-10-20220902 (1).pdf | 624,38 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.