Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281
Назва: An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence
Інші назви: Інтегральна модель підготовки майбутнього вчителя географії до краєзнавчо-туристичної роботи на компетентнісній основі.
Автори: Рожі, Інна Георгіївна
Ключові слова: An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence
майбутній вчитель географії
компетентнісний підхід
освітній процес
Дата публікації: 2022
Видавництво: LUMEN Publishing
Бібліографічний опис: Rozhi, I., Humenyuk, H., Fomin, M., Moskalenko, M., Pologovska, I., & Shchabelska, V. (2022). An Integral Model of Training of Future Teacher of Geography for the Local History and Tourism Work on the Basis of Competence. Revista Romaneasca Pentru Educatie Multidimensionala. 14(3), 363-391.
Серія/номер: https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614;14(3)
Короткий огляд (реферат): Social transformations, changings on the labour market, in particular in the educational services' sector, need qualitative modifications in conceptual principles of prospective geography teachers’ vocational training. As a result of scientific literature's studying, the essence of the problem of prospective teachers' geography training for hiking and local-lore activities has been analyzed, and a set of conclusions have been formulated. Until the mid 20th century scientists had been researching organisation of tourist-related and regional studies activities mostly in line with traditional school didactics.
Соціальні трансформації, зміни на ринку праці, зокрема у сфері освітніх послуг, потребують якісних змін у концептуальних засадах професійної підготовки майбутніх учителів географії. У результаті опрацювання наукової літератури проаналізовано сутність проблеми підготовки майбутніх учителів географії до пішохідної та краєзнавчої діяльності та сформульовано низку висновків. До середини ХХ століття вчені досліджували організацію туристсько-краєзнавчої діяльності переважно в руслі традиційної шкільної дидактики.
Опис: https://doi.org/10.18662/rrem/14.3/614
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16281
ISSN: 2066-7329
Розташовується у зібраннях:Природничо-географічний факультет

Файли цього матеріалу:
Файл РозмірФормат 
4416-Article Text-18899-1-10-20220902 (1).pdf624,38 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.