Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16295
Title: СТРАТЕГІЧНІ ОРІЄНТИРИ РОЗВИТКУ СУБ’ЄКТІВ ТУРИСТИЧНОГО ПІДПРИЄМНИЦТВА ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД
Authors: Малярчук, Наталія Миколаївна
Keywords: туризм
громада
підприємництво
стратегії розвитку
Issue Date: 30-Jun-2022
Publisher: Іnternational Science Group. – Boston
Citation: Малярчук Н.М. Стратегічні орієнтири розвитку суб’єктів туристичного підприємництва територіальних громад. Theoretical Foundations in Economics and Management: collective monograph. Іnternational Science Group. – Boston : Primedia eLaunch, 2022. С. 766-803
Series/Report no.: УДК;658.8:338
Abstract: У сучасних умовах для успішного просування туристичної дестинації важливим є системний комплексний підхід, інтеграція всіх елементів в єдину систему, активне залучення споживача в процес просування дестинації, постійна комунікація з ним. В якості каналів просування доцільно розглядати: картсистему туристичної дестинації; оф-лайн та он-лайн путівники, системи навігації, інтерактивні мапи, ГІС-системи тощо; офіційний сайт туристичної дестинації (окремо від сайту міста, але з обов’язковим пере направленням на сайт дестинації); веб-сайти та інтернет-проекти учасників туристичного ринку; соціальні мережі; розділи веб-сайтів, мобільні додатки. Використовуючи широкий комплекс маркетингових інструментів для завоювання цільової аудиторії та реалізуючи різні заходи маркетингової програми, можна збільшити туристичні потоки та попит на регіональні/локальні товари і послуги.
Description: https://isg-konf.com/uk/theoretical-foundations-in-economics-and-management/
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16295
ISBN: 979-8-88526-744-1
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
ISG.2022.MONO.ECON.2 (maliarchuk).pdf2,01 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.