Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Стеценко, Надія Миколаївна | - |
dc.date.accessioned | 2024-04-24T10:30:16Z | - |
dc.date.available | 2024-04-24T10:30:16Z | - |
dc.date.issued | 2023-09-05 | - |
dc.identifier.citation | Стеценко Н. М. Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). С. 305-316. | uk_UA |
dc.identifier.issn | УДК 378.091.2:004.08]:378.011.3-051-027.562(045) | - |
dc.identifier.uri | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312 | - |
dc.description | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-305-316 | uk_UA |
dc.description.abstract | Інтеграційні процеси сфери освіти в інформаційному суспільстві ставлять нові завдання щодо підготовки та професійного зростання викладача закладу вищої освіти. Сучасний фахівець повинен бути готовим до успішної самореалізації в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій, вміти організовувати освітній процес у віртуальному середовищі, брати участь у реалізації різних освітніх та наукових проєктах, бути гнучким та адаптуватись до реалій сучасного інформаційного суспільства. Вимоги до інформатичної грамотності викладача закладені у професійному стандарті, у якому визначені загальні компетентності і серед них «здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології», «здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел» [11]. Ефективним інструментом реалізації вимог відповідно до професійного стандарту викладача та його становлення є хмарні технології, які є сучасними та передовими засобами організації і здійснення освітнього процесу та управління освітніми процесами. Використання хмарних технологій у закладах вищої освіти здійснюється відповідно до педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу: «викладач-студент-студент», «адміністрація-викладач-студент», «адміністрація-викладач-викладач». Хмарні технології також активно використовуються в управлінні закладами освіти, що передбачає створення електронних лабораторних аудиторій, електронних методичних кабінетів, електронних тематичних спільнот тощо. Впровадження хмарних технологій в освітній процес ЗВО дає можливість зробити освіту більш доступною та якісною, займатися самоосвітою, розвивати професійні якості та властивості, оскільки процес навчання можна здійснювати будь-який зручний час, у будь-якому місці, за наявності мультимедійного пристрою та можливості підключення до мережі Інтернет. | uk_UA |
dc.publisher | Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», | uk_UA |
dc.subject | хмарні технології | uk_UA |
dc.subject | взаємодія | uk_UA |
dc.subject | викладач-студент-студент | uk_UA |
dc.subject | адміністрація-викладач-викладач | uk_UA |
dc.subject | адміністрація-викладач-студент | uk_UA |
dc.subject | освітній процес. | uk_UA |
dc.title | Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. | uk_UA |
dc.title.alternative | Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Файли цього матеріалу:
Файл | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|
Cloud_technologies.pdf | 482,49 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.