Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312
Title: | Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. |
Other Titles: | Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. |
Authors: | Стеценко, Надія Миколаївна |
Keywords: | хмарні технології взаємодія викладач-студент-студент адміністрація-викладач-викладач адміністрація-викладач-студент освітній процес. |
Issue Date: | 5-Sep-2023 |
Publisher: | Громадська організація «Всеукраїнська асамблея докторів наук з державного управління», |
Citation: | Стеценко Н. М. Використання хмарних технологій в освітньому процесі як умова професійного зростання викладача вищої школи. Перспективи та інновації науки. 2023. № 8(26). С. 305-316. |
Abstract: | Інтеграційні процеси сфери освіти в інформаційному суспільстві ставлять нові завдання щодо підготовки та професійного зростання викладача закладу вищої освіти. Сучасний фахівець повинен бути готовим до успішної самореалізації в умовах впровадження сучасних інформаційних технологій, вміти організовувати освітній процес у віртуальному середовищі, брати участь у реалізації різних освітніх та наукових проєктах, бути гнучким та адаптуватись до реалій сучасного інформаційного суспільства. Вимоги до інформатичної грамотності викладача закладені у професійному стандарті, у якому визначені загальні компетентності і серед них «здатність використовувати інформаційні та комунікаційні технології», «здатність до пошуку, оброблення та аналізу інформації з різних джерел» [11]. Ефективним інструментом реалізації вимог відповідно до професійного стандарту викладача та його становлення є хмарні технології, які є сучасними та передовими засобами організації і здійснення освітнього процесу та управління освітніми процесами. Використання хмарних технологій у закладах вищої освіти здійснюється відповідно до педагогічної взаємодії учасників освітнього процесу: «викладач-студент-студент», «адміністрація-викладач-студент», «адміністрація-викладач-викладач». Хмарні технології також активно використовуються в управлінні закладами освіти, що передбачає створення електронних лабораторних аудиторій, електронних методичних кабінетів, електронних тематичних спільнот тощо. Впровадження хмарних технологій в освітній процес ЗВО дає можливість зробити освіту більш доступною та якісною, займатися самоосвітою, розвивати професійні якості та властивості, оскільки процес навчання можна здійснювати будь-який зручний час, у будь-якому місці, за наявності мультимедійного пристрою та можливості підключення до мережі Інтернет. |
Description: | DOI: https://doi.org/10.52058/2786-4952-2023-8(26)-305-316 |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16312 |
ISSN: | УДК 378.091.2:004.08]:378.011.3-051-027.562(045) |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Cloud_technologies.pdf | 482,49 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.