Please use this identifier to cite or link to this item:
https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16317
Title: | Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти |
Authors: | Стеценко, Надія Миколаївна Паращук, Сергій Вікторович |
Keywords: | інклюзивна компетентність аспекти інклюзивної компетентності керівник закладу освіти інклюзивна компетентність керівників |
Issue Date: | 23-Nov-2023 |
Publisher: | Електронне видання |
Citation: | Стеценко Надія, Паращук Сергій. Інклюзивна компетентність як складова професійної компетентності керівників закладів загальної середньої освіти. Актуальні проблеми підготовки сучасного педагога: теорія, історія, практика [Електронний ресурс] : збірник матеріалів ХІV Всеукраїнської науково-практичної. онлайн-конференції. (м. Умань, 23 листопада 2023 р.) / Умань, 2023. С. 148 - 152. |
Abstract: | Реформування системи освіти в Україні на засадах демократизації та гуманізації, доступності якісної освіти для кожного члена суспільства, зумовило посилену увагу до дітей з особливими потребами. Ефективність реалізації реформ в освітній системі значною мірою залежить від управлінських компетенцій керівників, зокрема, інклюзивної компетентності. На важливість формування інклюзивної компетентності керівників освітніх закладів вказує професійний стандарт «Керівник (директор) закладу загальної середньої освіти», в якому зазначено, що однією із трудових функцій керівника є «…забезпечення інклюзивного освітнього середовища, здатність до організації забезпечення інклюзивного навчання, психолого-педагогічного супроводу учнів із особливими потребами» |
URI: | https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16317 |
Appears in Collections: | Факультет соціальної та психологічної освіти |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
Інкл_ комп.pdf | 393,24 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.