Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorТкаченко, Ігор Анатолійович-
dc.contributor.authorКраснобокий, Юрій Миколайович-
dc.contributor.authorІльніцька, Катерина Сергіївна-
dc.contributor.authorБезпалько, Роксолана Іванівна-
dc.date.accessioned2024-04-24T12:50:42Z-
dc.date.available2024-04-24T12:50:42Z-
dc.date.issued2022-12-
dc.identifier.citationТкаченко І. А., Краснобокий Ю. М., Ільніцька К. С., Безпалько Р. І. Методи проблемного навчання у вивченні природничих наук. Modern research in world science : proceedings of X International Scientific and Practical Conference, Lviv, Ukraine, 25-27 December 2022. Lviv, Ukraine : SPC “Sci-conf.com.ua”, 2022. P. 671–677.uk_UA
dc.identifier.urihttps://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16330-
dc.description.abstractУ межах сучасної парадигми природнича освіта пов’язується з можливістю реалізації творчо-діяльнісного існування людини в навколишньому світі, а природничі знання стають фундаментальними, впливаючи безпосередньо на формування наукового стилю мислення особистості. Проблемне навчання розглядають як систему методів, засобів, що шляхом розв’язування проблемних завдань у процесі засвоєння нових знань формують в учнів творче мислення та пізнавальні інтереси. Мета публікації − теоретично обґрунтувати педагогічні умови для реалізації методів проблемного навчання у вивченні природничих наук.uk_UA
dc.publisherSPC “Sci-conf.com.ua”uk_UA
dc.subjectнавчальний процесuk_UA
dc.subjectпроблемне навчанняuk_UA
dc.subjectактивність учнівuk_UA
dc.subjectприродничо-наукова освітаuk_UA
dc.titleМетоди проблемного навчання у вивченні природничих наукuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Факультет фізики, математики та інформатики



Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.