Please use this identifier to cite or link to this item: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16375
Title: Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій.
Other Titles: Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій.
Authors: Барвінок, Наталія Володимирівна
Keywords: Подієвий туризм
просування
туристична дестинація
Issue Date: 30-Mar-2023
Publisher: Полтава
Citation: Барвінок Н. В. Подієвий туризм як засіб просування туристичних дестинацій. Актуальні проблеми та перспективи розвитку обліку, аналізу та контролю в соціально-орієнтованій системі управління підприємством : Матеріали VІ Всеукраїнської науково-практичної конференції. Частина 2. м. Полтава, 30 – 31 травня 2023 р. Полтава, 2023. С. 566-568.
Abstract: До головних тенденцій розвитку туризму у сучасному світі належить направленість на задоволення різнобічних потреб туристів, задля захоплення якомога більшого ринку туристичних послуг. Політика просування привабливості туристичних дестинацій, крім базових засобів комунікації, все частіше включає інтегровані маркетингові комунікації, до яких належить і подієвий маркетинг. Перевагою подієвого маркетингу є те, що організація та проведення різноманітних заходів та свят працює як іміджоутворюючий чинник території та приваблює більшу кількість туристів до відвідування туристичних дестинацій.
URI: https://dspace.udpu.edu.ua/handle/123456789/16375
Appears in Collections:Інститут економіки та бізнес-освіти

Files in This Item:
File SizeFormat 
Барвінок Н.В..pdf698,71 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.